خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان، هیچ کس اشتباه را دوست ندارد.
دیروز صبح چند مورچه کوچک زیر تشک دوش پیدا کردم. وحشت زده یکی را با انگشتم زدم و داخل سینک حمام ریختم. مدتی از راه رفتن دخترم می گذرد، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که حشرات را پیدا کند. خیالم راحت شد تا اینکه شوهرم به من گفت که مورچه ها بعد از له شدن فرمون آزاد می کنند که به آنها می گوید مورچه های دیگر را کجا پیدا کنند. بنابراین من اساساً اشکالات بیشتری را دعوت کردم.
این هفته، محصولات گوگل چنین تاثیری گذاشتند. اگر به SEO و PPC علاقه دارید، این هفته اشتباهات زیادی را به خود دیده است. یک خطای داده به معنای تقریباً ۶ روز عدم وجود داده برای برخی از بازاریابان بود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد) و ما دیروز اطلاعات کنسول جستجوی خود را دریافت کردیم.
سپس در روز چهارشنبه A وقفه در تبلیغات گوگل جینی ماروین از Ads گفت: “این باعث تعلیق برخی تبلیغات شد. این مشکل حل شده است و نیازی به اقدام دیگری نیست.”
در حالی که هر دوی این مسائل حل شده اند، خطاها می توانند به یک مشکل واقعی برای بازاریابان و مشتریان و سهامدارانی که با آنها کار می کنند تبدیل شود. این نشان می دهد که چرا ارتباط شفاف نه تنها بین بازاریابان و سهامداران، بلکه بین گوگل و بازاریابان نیز مهم است.
کارولین لیدن،
مدیر جستجوی محتوا
اکنون عبارات مشابه و کلمات کلیدی تطبیق گسترده با پرس و جو ترجیح داده می شوند
چگونه گوگل کلمات کلیدی را انتخاب می کند در حالی که آنها با عبارت جستجو یکسان نیستند. تصویر: گوگل
هنگامی که گوگل در اوایل سال جاری اعلام کرد که در حال گسترش تطبیق عبارت است تا ترافیک تعدیل کننده تطابق گسترده را شامل شود، به تبلیغکنندگان گفت که کلمات کلیدی که با جستار دقیق مطابقت دارند همیشه در اولویت خواهند بود. گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که کلیدواژههای تطبیق رو به جلو، تطابق گسترده و تطابق عبارت از همین رفتار پیروی میکنند.
علاوه بر این، این شرکت جزئیات جدیدی در مورد تطبیق کلمه کلیدی در زمانی که جستجو با یک کلمه کلیدی مشخص مطابقت دارد و همچنین زمانی که جستجو با هیچ یک از کلمات کلیدی تبلیغ کننده یکسان نیست (نشان داده شده در بالا) ارائه کرده است. گوگل همچنین کشف کرد که اکنون از قابلیت های درک زبان BERT برای درک هدف پرس و جو و تطبیق آنها با کلمات کلیدی استفاده می شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. قابلیتهای پردازش زبان طبیعی BERT برای تطبیق کلمات کلیدی به این معنی است که تبلیغات شما در جستجوهای مرتبطتر ظاهر میشوند. دانستن اینکه گوگل چگونه کلمات کلیدی شما را مطابقت می دهد می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و به شما در تنظیم دقیق کمپین های خود کمک کند. با این حال، حذف عبارات جستجویی که “مهم” تلقی نمی شوند همچنان یک مشکل بزرگ است. Google دادههای تاریخی بیشتری را به جستارهایی اضافه کرد که نظرات را دریافت کردند اما کلیک نکردند، که میتواند مفید باشد، اما اگر عبارات تطبیق گسترده با جستارهای «مهم» کمتر منجر به ترافیک بیشتر شود، ممکن است تبلیغکننده دادههای جستجوی مهم را از دست بدهد.
گوگل همچنین به تبلیغکنندگان توصیه میکند کلمات کلیدی خود را در گروههای تبلیغاتی موضوعی گروهبندی کنند تا تبلیغات در گروههای تبلیغاتی مورد انتظارشان ظاهر شود: «کسب و کار شما تحویل غذا را ارائه میدهد و محبوبترین دستههای جستجوی شما سوشی و تحویل پیتزا هستند. در این مورد، ما سه گروه تبلیغاتی را پیشنهاد میکنیم تا بتوانید صفحه خلاقانه و مقصد خود را سفارشی کنید: یکی برای «تحویل سوشی»، دیگری برای «تحویل پیتزا» و سومی برای «تحویل غذا».
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
Microsoft Advertising بازاریابی با هدف تجاری را راه اندازی کرد
Vi Nguyen، Crystal Zhang و MJ DePalma میگویند: ویژگیهای تبلیغاتی جدید مایکروسافت به کسبوکارها اجازه میدهد «مسئولیتپذیری، اینکه چگونه ارزشهای برند شما با ارزشهای مشتری همخوانی دارد و چگونه برند شما در دسترس است» را نشان دهند.
ویژگی هایی که تبلیغ کنندگان می توانند از بین آنها انتخاب کنند به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند: شامل، محیط، مسئولیت اجتماعی/اجتماعی، و دسترسی. در این دسته بندی ها، ۳۲ ویژگی وجود دارد که مشاغل می توانند از بین آنها انتخاب کنند. در این اطلاعیه آمده است: «این ویژگیها را میتوان در سطح حساب پیکربندی کرد و برای تزئین تبلیغات متنی و تبلیغات محصول استفاده کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. “درک اینکه این ارزش ها برای برند شما و مشتریان شما ارزش ایجاد می کند، اعتماد و دسترسی را ایجاد می کند. درک و پرداختن به آنچه مشتریان شما ارزش قائل هستند، بازاریابی فراگیر است. به طور کلی، پیاده سازی بازاریابی هدفمند در تبلیغات شما به بازاریابان کمک می کند تا بر موانع در لحظات حساس غلبه کنند.” نگوین، ژنگ و دپالما میگویند: «این یک راه مهم برای تجربه و ارتباط با مردم است. این راهی است که ما را دور هم جمع میکند و چیزهای عالی در مورد کسبوکار شما را برجسته میکند. اعتماد ایجاد میکند، عشق به برند ایجاد میکند و وفاداری ایجاد میکند.”
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
گزارش های عملکرد کنسول جستجوی گوگل اکنون به حالت عادی بازگشته است
IMG: https://searchengineland.com/wp-content/seloads/2021/09/gsc-performance-report-delay-1536×۴۵۸٫png
گزارش های عملکرد کنسول جستجوی گوگل پس از تاخیر قابل توجهی در چند روز گذشته به حالت عادی بازگشته و داده های به روز را نشان می دهد. اکنون، اگر به گزارش عملکرد خود نگاه کنید، ممکن است دادههای مربوط به چهار ساعت قبل را مشاهده کنید، که یک تاخیر عادی برای گزارش عملکرد است.
چرا ما اهمیت می دهیم. ما مطمئن هستیم که می خواهید گزارش خود را تکمیل کنید و به روز بمانید. این نه تنها رابط صفحه وب کنسول جستجو، بلکه APIها و اتصالات داده را نیز تحت تأثیر قرار داد. بنابراین آخرین داده های خود را دانلود کنید و آن موقعیت ها و نرخ کلیک را بررسی کنید (و به مشتریان/ذینفعان خود اطلاع دهید که داده ها بازگشته اند).
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
جستجوی کوتاه: بهترین روش های تبلیغات گوگل، تطبیق کلمات کلیدی و استراتژی #SEOChat.
جادو در حال ساخت: ۴ ستون خلاقیت بزرگ. Google Ads به تازگی راهنمای بهترین شیوه های خلاقانه جدید خود را منتشر کرده است. اینجا را بررسی کن.
“خانم ها و آقایان، من کمترین توئیت را ارائه می کنم.” درست است افکار گرگ فین گوگل می گوید “تطبیق کلمات کلیدی اکنون قابل پیش بینی تر است” برای PPC. اگر دوست دارید، مقاله حماسی جولی باچینی را در این زمینه بررسی کنید.
کریستال کارتر، سخنران SMX و متخصص سئو، دیروز میزبان #SEOChat بود استراتژی سئو. دریافت نظرات عمومی در مورد نحوه اولویت بندی و برقراری ارتباط استراتژی.
آنچه می خوانیم: اسنپ اسکن نور جدیدی بر جاه طلبی های اکتشاف محلی شرکت می اندازد
ما اغلب به مشاغل محلی می گوییم که باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشند. این نه تنها مرجع دیگری است، بلکه مکانی برای نظرات مثبت مشتریان خوشحال است. فیس بوک به طور کلی بهترین مکان برای بودن است، اما اینستاگرام همچنین می تواند یک موتور جستجو برای مشاغل کوچک باشد که بر روی عکس ها تمرکز می کنند تا ترافیک و مشتریان را افزایش دهند (به عکاسان، رستوران ها فکر کنید).
مایک بولند در StreetFight می نویسد، اسنپ با ویژگی جدید Scan خود – “ابزار جستجوی بصری که جهان را قابل جستجو و خرید می کند” به بازار محلی می رود. این نسخه از واقعیت مصنوعی (AR) “از جادوی یادگیری ماشین و بینایی کامپیوتری برای تشخیص چیزهایی استفاده می کند که تلفن خود را به سمت آنها می گیرید.” سپس شما را به بهترین گزینه برای خرید آن محصول هدایت می کند.
بنابراین محلی از کجا وارد می شود؟ بولاند گفت: تجربه خرید جدید با بسیاری از ویژگیهای لنز متمرکز بر مکان، از جمله «ژئوفیلترها، نقشهها، تبلیغات محلی و لنزهای محلی» همراه است. انتخاب AR به این معنی است که خریداران می توانند گزینه مد بعدی خود را در فروشگاهی نزدیک شما پیدا کنند. آیا AR و جستجوی بصری آینده سئوی محلی هستند؟ شاید به زودی نباشد، اما فرصتی برای حمایت از تجارت شرکت های خرده فروشی وجود دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.