آخرین نسخه (۴٫۱٫۹) افزونه وردپرس AIOSEO (All in One SEO) با Microsoft Clarity یکپارچه شده است. Clarity یک ابزار تجزیه و تحلیل رایگان از مایکروسافت است که بینش هایی را در مورد رفتار کاربر در یک سایت ارائه می دهد.
داشبورد Clarity یک نمای کلی از رفتار کاربر ارائه می دهد. سپس میتوانید در نقشههای حرارتی (ببینید که کاربران اغلب در کجا با هم تعامل دارند و تا چه اندازه پیمایش میکنند) و گزارشهای جلسه (به حرکات ماوس، کلیکها، ضربهها و اسکرولها برای همه کاربران بر اساس صفحه و دستگاه) شیرجه بزنید.
AIOSEO بر روی بیش از ۳ میلیون وب سایت نصب شده است. Clarity از نسخه بتا در سال ۲۰۲۰ نیز با ابزار وب مستر بینگ و تبلیغات مایکروسافت ادغام می شود.
نحوه فعال کردن وضوح در AIOSEO رفتن به:
- تنظیمات عمومی » احراز هویت ابزارهای وب مستر
- روی آیکون Microsoft Clarity کلیک کنید
- اگر ندارید، از شما خواسته می شود که یک پروژه Clarity ایجاد کنید.
- جزئیات را پر کنید.
- کد رهگیری Clarity خود را کپی و جایگذاری کنید.
- روی دکمه Save کلیک کنید.
شفافیت چندین ساعت طول می کشد تا داده ها جمع آوری شوند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ترکیب Microsoft Clarity و AIOSEO به شما تجزیه و تحلیل بیشتری می دهد تا ببینید کاربران در سایت شما چه می کنند. موتورهای جستجو می خواهند به وب سایت هایی که تجربه کاربری بهتری را با رتبه بندی بهتر ارائه می دهند، پاداش دهند. بنابراین از این اطلاعات برای کمک به شناسایی مناطقی که می توانید وب سایت خود را برای تجربه کاربری بهتر بهبود و بهینه سازی کنید (کاهش زمان بارگذاری، بهینه سازی محتوا، تنظیم عناصر طراحی، بهبود نرخ تبدیل و غیره) استفاده کنید.
سرزمین موتورهای جستجو را به فید اخبار Google خود اضافه کنید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
دنی گودوین از سال ۲۰۲۲ سردبیر موتور جستجوی Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال ۲۰۲۲ به عنوان ویراستار ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. از سال ۲۰۰۷، گودوین مشغول ویرایش و نوشتن در مورد آخرین پیشرفت ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال است. او قبلاً به عنوان سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (۲۰۱۷-۲۰۲۲)، سردبیر Momentology (2014-2016) و سردبیر جستجو خدمت کرده است. ساعت کار موتور (از ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴). او در بسیاری از کنفرانسهای اصلی جستجو و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است و از انتشارات و پادکستهای مختلف دانش کسب کرده است.