خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان، به نظر شما بزرگترین خطر برای موفقیت در سئو فنی چیست؟
بر اساس گزارش Aira و SEO Women in Tech (محتوای بسته نیست) بیش از یک چهارم پاسخ دهندگان (۲۷٪) کمبود منابع سازمانی (به این معنی که هیچ کس نمی تواند تغییر ایجاد کند) را به عنوان بزرگترین مانع ذکر کردند. سئو. این گزارش حتی نظرات ۱۷ متخصص را نیز شامل میشود: «منابع در حال حاضر کلید واژه هستند. پیج هوبارت، مدیر تیم سئوی Roast، گفت: اگر آژانسی با منابع هستید، در سال ۲۰۲۲ در موقعیت بسیار خوبی قرار خواهید گرفت. تیمهای بیشتری باید این را در هنگام خرید درک کنند.[to] برای سئو، آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که سایر منابع پشتیبانی در دسترس هستند (نه لزوما تمام وقت/تمام وقت)،” مشاور سئو مستقل ناتالی آرنی می گوید.
من به نظرسنجیهای زیادی برخورد کردهام، اما به لطف رابط کاربری بصری یا بخشهایی برای سئو داخلی، آژانس و سئوی آزاد، و همچنین ابزارها، مهارتها و اثربخشی فنی سئو، به راحتی قابل هضم هستند. چه خودتان یک متخصص باشید و چه کسب و کار خود را بازاریابی می کنید، تحقیقات داده ها و بینش هایی برای کمک به شما در تصمیم گیری بهتر دارد.
جورج نگوین،
ویرایشگر
IndexNow – ابتکار جدید مایکروسافت و یاندکس برای ارسال محتوا به موتورهای جستجو
مایکروسافت و یاندکس پروتکل جدیدی به نام IndexNow اعلام کردهاند که به صاحبان سایت اجازه میدهد تا صفحات و محتوای خود را مستقیماً توسط موتورهای جستجو فهرستبندی کنند که هر موتور جستجو میتواند در آن شرکت کند.
در حال حاضر، موتورهای جستجوی مایکروسافت بینگ و یاندکس به طور کامل در این ابتکار مشارکت دارند، اما دیگران از این پروتکل باز استقبال می کنند. علاوه بر این، هر موتور جستجویی که از این پروتکل استفاده می کند، مجاز است بدون نیاز به ارسال آن ها به Bing و Yandex، URL های ارسالی را به صورت خودکار با سایر موتورهای جستجوی شرکت کننده به اشتراک بگذارد و در صورت پرکاربردتر شدن، نیازی به ارسال نیست. آنها را به موتورهای جستجوی اضافی. علاوه بر این، سایتهای شخص ثالث مانند eBay، LinkedIn، MSN و GitHub (سه مورد آخر متعلق به مایکروسافت هستند) از ادغام IndexNow API پشتیبانی میکنند و مایکروسافت حتی کد وردپرس را ارائه میکند که میتواند برای ادغام IndexNow در CMS خود استفاده شود.
چرا ما اهمیت می دهیم. ارائه به روزترین محتوا به موتورهای جستجو برای نمایه سازی فوری یک رویای سئو است. گوگل با API خود برای نمایه سازی برنامه هایی که اکنون فقط برای تبلیغات شغلی و پخش زنده استفاده می شوند بسیار سختگیر است. بنابراین به نظر می رسد گوگل در آینده نزدیک در IndexNow شرکت نخواهد کرد، زیرا موتورهای جستجو مانند مایکروسافت بینگ و یاندکس قصد دارند این ابتکار عمل را انجام دهند.
این پروتکل بسیار ساده است و نیاز به تلاش بسیار کمی از توسعه دهندگان برای افزودن آن به سایت شما دارد، بنابراین اگر به ایندکس سریع اهمیت می دهید، ارزش اجرای آن را دارد. به نظر می رسد که موتورهای جستجوی بیشتری درگیر خواهند شد، اما برای بزرگترین موتور، گوگل، هنوز مشخص نیست.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
تبلیغ کنندگان مایکروسافت می توانند رفتار پس از کلیک را تجزیه و تحلیل کنند و تعامل را با یکپارچه سازی جدید Clarity تجزیه و تحلیل کنند
این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که Microsoft Clarity، ابزار رایگانی که به صاحبان سایت کمک می کند رفتار بازدیدکنندگان را بهتر درک کنند، به عنوان یک برنامه آزمایشی با Microsoft Advertising ادغام خواهد شد.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات می تواند به جذب مشتریان بالقوه به سایت شما کمک کند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این مشتریان تبدیل شوند—ممکن است به دلیل پیدا نکردن چیزی که به دنبال آن هستند یا به دلیل شکسته شدن دکمه یا پیوند، بازگردند. Microsoft Clarity به صاحبان سایت کمک می کند تا رفتار کاربر پس از کلیک را با نقشه های حرارتی بصری (نشان داده شده در بالا) تجزیه و تحلیل کنند که درگیری کاربر، تکرار جلسات جداگانه و کلیک روی پیوندهای از دست رفته یا سایر معیارها (نشان داده شده در بالا) را نشان می دهد. به دنبال چیزهایی باشید که به راحتی پیدا نمی شوند. سپس می توان از این اطلاعات برای درک بهتر مسیر تبدیل یا شناسایی و حذف موانع احتمالی برای مشتریان استفاده کرد.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
این یک ترن هوایی گوگل است. بیا داخل و بغلت کن
زندگی یا مرگ – قطعه های برجسته و محتوای واقعی صفحه. ماه گذشته با تغییر تیتر مواجه شدیم، اما راههای شومتر دیگری نیز وجود دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل میتوانند این کار را انجام دهند. مطالب ما را نادرست معرفی کنید.
ویژگیهای MUM Search On که در طبیعت دیده میشوند. نکته کلاه به Kenichi Suzuki برای ارسال اسکرین شات از ویژگیهای Google’s Refine This Search، Expand this Search و چیزهایی که باید تماشا کنید (که قبلاً چیزهایی که باید بدانید) در طبیعت. همه این توابع بر اساس فناوریهای دیگر ساخته شدهاند، اما Google قصد دارد آنها را با MUM در ماههای آینده بهبود بخشد – ممکن است از قبل شروع شود.
بیایید همین الان از شر خاطرات خلاص شویم. هفته گذشته، گوگل پیمایش مداوم در نتایج جستجوی موبایل را اعلام کرد. اعطا شده توسط موتور جستجو Land Meme Award™ (غیر رسمی). آلیدا سولیس نکته ای در مورد ارجاع اوپرا و شان هکینگ برای اینکه هرگز امید خود را از دست نمی دهیم
آنچه میخوانیم: شروین ویلیامز بهجای افزایش قیمتها، اضافههزینه زنجیره تامین مخفی ۴ درصدی را برای صورتحساب انتخاب کرد.
در تابستان، آمریکایی ها بالاترین تورم را در ۱۳ سال گذشته تجربه کردند. به گفته وزارت کار، قیمت مصرف کننده ۵٫۴ درصد افزایش یافت. برای افزایش ناامیدی مصرفکننده، برخی از کسبوکارها ممکن است هزینههای غیرمنتظرهای را برای زنجیره تامین در هنگام پرداخت اعمال کنند – خردهفروش رنگ شروین-ویلیامز یکی از این مشاغل است.
دیوید لازاروس در روزنامه نوشت: «کاری که شروین ویلیامز انجام میدهد این است که به آنها اجازه میدهد قیمتهای معمولی را تبلیغ کنند، اما بعد از اینکه رنگ شما مخلوط شد و بیشتر مردم از آنجا دور نشدند، هزینههای مشتری را تا ۴ درصد در پیشخوان افزایش میدهند.» لس آنجلس تایمز نوشت.
با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات، این هزینه های پنهان ممکن است رایج تر شوند زیرا تبلیغات قیمت پایین تر به خرده فروشان کمک می کند رقابتی باقی بمانند. در اینجا یک Catch-22 وجود دارد: تبلیغات قیمتهای پایینتر که با آنچه مشتریان در هنگام تسویهحساب میبینند مطابقت ندارد، میتواند منجر به بیاعتمادی و تجربه بدی شود، در حالی که افزایش مستقیم قیمت میتواند فروش را کاهش دهد. با این حال، اگر برند شما به شفافیت و احترام به مشتری اعتقاد دارد، انتخاب واضح به نظر می رسد.
لازاروس نوشت: «راه حل ساده است: تصویب قانونی که باید تمام قیمت های مصرف کننده را پوشش دهد. به عبارت دیگر، اصرار داشته باشید که قیمت قفسه شامل تمام هزینهها، از جمله مالیات و کارمزد است.» من در کشورهایی زندگی کردهام که قیمت نهایی آن قیمت آگهی است، و این تجربه خرید را بسیار آسان میکند – تصور کنید هرگز نباید فکر کنید که آیا مجبورید مالیات بیشتری بپردازید زیرا ایالت شما یک خردهفروش آنلاین دارد. من شک دارم که به زودی به نتیجه برسد، اما اگر هزینه های پنهان ادامه یابد، جنبش ممکن است حامیانی پیدا کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.