خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان، دوباره اینجا هستیم.
من مطمئن هستم که شما آخرین اخبار حقوقی مربوط به شکایت های ضد انحصار گوگل را دیده اید (اگر ندیده اید، جزئیات زیر را ببینید). ما از بازاریابان واکنش آنها را جویا شدیم و وجه اشتراک این داستان و سایر داستان های مرتبط با گوگل این است که بازاریابان نسبت به این مشکل تسلیم شده اند. به نظر می رسد این نگرش غالب است: “این دنیای گوگل است، ما اینجا هستیم تا بهترین کار را برای برندها و مشتریان خود انجام دهیم.” به نظر می رسد همین روند در اخبار جست و جو با کلیک صفر وجود دارد. بسیاری از بازاریابان می گویند: “آره، بوی بد می دهد، اما چه کنیم؟”
برعکس، همانطور که توسط براد گدس در مقاله زیر پیشنهاد شده است، این است که گوگل در تلاش برای ایجاد یک کسب و کار است و هر یک از ما که تلاش کنیم این کار را انجام دهیم، مزیت رقابتی خواهیم داشت. به طور مشابه، برخی معتقدند که گوگل تمام تلاش خود را در جستجو و تبلیغات انجام می دهد تا به جستجوگران خدمات ارائه دهد و مرتبط ترین نتایج را چه از طریق تبلیغات یا به صورت ارگانیک ارائه دهد.
این بحث رایجی است که ما اینجا در سرزمین موتورهای جستجو داریم: دادن و گرفتن بین گوگل و بازاریابان چیست؟ چگونه جزر و مد بین غول فناوری و بقیه ما کار می کند؟ شما چی فکر میکنید؟ من دوست دارم نظرات شما را بشنوم. لطفا ایمیل کن بهم [email protected].
کارولین لیدن،
مدیر جستجوی محتوا
بازاریابان از «پروژه برنانکی» و «جدی آبی» گوگل بی توجه هستند
ده ایالت در دسامبر ۲۰۲۰ با هم متحد شدند تا از گوگل به دلیل انحصار صنعت تبلیغات دیجیتال شکایت کنند. طبق این شکایت، زمانی که فیس بوک به عنوان یک تبلیغ کننده رقیب محبوبیت خود را به دست آورد، گوگل قراردادی ضد رقابتی با فیس بوک منعقد کرد تا شرکت رسانه های اجتماعی را در مزایده های تبلیغاتی گوگل در اولویت قرار دهد. این پروژه “Jedi Blue” نام دارد.
اکنون، اسناد تازه منتشر شده و ویرایش نشده در این پرونده (اکنون ویرایش شده) نشان میدهد که گوگل یک برنامه مخفی را اجرا میکرد که از دادههای پیشنهادات قبلی در بورس تبلیغات دیجیتال این شرکت استفاده میکرد تا سیستم تبلیغاتی خود را نسبت به رقبا برتری دهد. این مزیت که پروژه برنانکی نامیده شد باعث شد گوگل از دادههای پیشنهادی جمعآوریشده از آگهیدهندگانی که از تبلیغات خود شرکت فناوری استفاده میکردند به نفع خود استفاده کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. خوب، به نظر می رسد که برخی از بازاریابان این کار را نمی کنند. بسیاری از بازاریابان تصور می کنند که گوگل این کارها را انجام می دهد و آنها باید در این چارچوب کار کنند. آمالیا فاولر، مدیر ارشد بازاریابی در Snaptech Marketing می گوید: «متاسفانه وقتی صحبت از تبلیغات گوگل به میان می آید، هیچ جایگزین واقعی برای گوگل وجود ندارد. مایکروسافت از نظر فنی یک جایگزین است، اما حجم زیاد جستجو در گوگل آن را بیرقیب میکند، بنابراین ما این ذهنیت را داریم که باید با گوگل کنار بیاییم.
اما برخی دیگر فکر می کنند که این مورد بر تبلیغ کنندگان تأثیر می گذارد. مایک سوئیفت به Search Engine Land گفت: «ادعای اصلی ایالتها این است که به تبلیغکنندگان آسیب رساندهاند، و این مبنای اصلی شکایت اصلاحشدهای است که ماه گذشته توسط ۱۴ ایالت و پورتوریکو ارائه شد.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
چگونه گنجاندن تنوع در بازاریابی و ارتباطات ایجاد می کند
دکتر لورن تاکر در پایان یک گفتگوی گسترده در مورد شمول، برابری و تنوع گفت: “هدف در اینجا انتشار پیام است. ما اینجا هستیم تا انجیل را گسترش دهیم.” اما وقتی از تنوع، شمول و برابری صحبت می کند، شمول و برابری را در اولویت قرار می دهد.
استخدام یک افسر ارشد تنوع یک دارو نیست. تاکر گفت: “این مهمترین چیز برای من است، زیرا من از افسران ارشد ناامید شده ام. در طول یک سال گذشته، به نظر می رسد که همه تصمیم گرفته اند یک افسر ارشد تنوع را استخدام کنند. من را نگیرید. اشتباه است، اینها افراد خوبی هستند.
در عوض، تاکر میگوید: «کاری که باید انجام دهید این است که یک مدیر ارشد استعدادهای درخشان را استخدام کنید که مسئولیت آن تمرکز بر استعدادها و مدیریت مجموعه استعدادها است و به C-suite در مورد کارهایی که باید انجام شود توصیه میکند.» گروههای منابع کارکنان میتوانند به مدیریت رفاه اجتماعی و فرهنگی آژانس کمک کنند و به رهبران استعداد کمک کنند تا صدای کارمندان برای مدیریت اجرایی باشند.
“اما آنها همچنین می توانند داستانی از تغییر را در پایگاه کارمندان نشان دهند، جایی که ارتباطات باید از هر دو طرف باشد.” تاکر معتقد است که این راهی برای سرمایه گذاری از جنبه مثبت فعالیت کارکنان است.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
سئو و مسائل امنیتی در حال ایجاد یک سیستم مدیریت محتوای بدون سر و ترکیب هستند
بیشتر سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) که امروزه توسط کسبوکارها استفاده میشود، در اصل برای یک هدف طراحی شدهاند: ارائه محتوا به مرورگرهای وب دسکتاپ. با نگاهی دقیق تر، وردپرس، یک پلتفرم متن باز که اکنون برای همه چیز از تجارت الکترونیک گرفته تا سایت های بزرگ شرکتی استفاده می شود و ۶۵ درصد از بازار CMS را در اختیار دارد، در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی ایجاد شد و امروز با نام هایی که شما دارید رقابت می کند. به سختی شنیده شده است. بحث تاریخی
پیشرفتی که وردپرس از زمان آغاز به کار خود داشته است غیرقابل انکار است – تقریباً به تنهایی انتشار وب را دموکراتیزه کرده است و تا حدی به لطف اکوسیستم توسعه دهنده ای که تقریباً ۶۰۰۰۰ افزونه را بر عهده دارد، بسیار انعطاف پذیر است. این اکوسیستم به پلتفرم اجازه میدهد تا بسیار پاسخگوی روندها باشد – ویژگیها اغلب به عنوان پلاگین شروع میشوند و با محبوب شدن و مفید شدن در پلتفرم اصلی نوشته میشوند.
نقطه مقابل این نقطه ضعف، ضعف است. عملکرد پیچ و مهره می تواند منجر به اشکالات کد شود و این اکوسیستم افزونه گسترده تعداد زیادی آسیب پذیری امنیتی را به همراه دارد. این را با اهمیت سرعت سایت برای رتبه بندی SERP و نیاز بازاریابان به ارائه محتوای خود به پلتفرم های بیشتری نسبت به قبل ترکیب کنید، و می توانید ببینید که چرا بسیاری از مردم به دنبال جایگزین هایی برای سیستم های مدیریت محتوای “سنتی” هستند.
با ارزش پیشنهادی مشابه یک پلتفرم داده مشتری یا پلت فرم مدیریت دارایی دیجیتال، یک CMS بدون سر به عنوان یک مخزن برای تمام محتوای یک شرکت، اغلب شامل متن، تصاویر و فرمت های دیگر عمل می کند. در نظر گرفته شده است که یک “منبع واحد” باشد.
true” برای بازاریابان محتوا، که شامل یک رابط برنامه نویسی کاربردی (API) است که به CMS اجازه می دهد محتوا را به هر کانالی ارائه دهد.
درباره CMS هدلس و هیبریدی بیشتر بدانید
طبق داده های SkyNova، اکثر SMB ها بازاریابی رسانه های اجتماعی را از طریق آزمون و خطا یاد می گیرند. در یک نظرسنجی از بیش از ۴۰۰ صاحب کسب و کار، ۷۰٪ گفتند که یاد گرفته اند حدس بزنند، ۴۲٪ از مارک های دیگر کپی کردند و ۳۹٪ از دوره های آنلاین رایگان استفاده کردند. بهترین قسمت؟ بیش از یک سوم شهود خود را از دست دادند. گاهی اوقات وقتی می دانید، فقط می دانید.
مایکروسافت Nuance را خریداری کرد، گوگل تحقیقات لیست را ممنوع کرد، Reddit باشگاه خود را آزمایش کرد و توییتر گزینه های تبلیغات خود را محدود کرد.
مایکروسافت Nuance را خرید. مایکروسافت در حال خرید شرکت فناوری گفتار Nuance به قیمت ۱۹٫۷ میلیارد دلار است که ۲۳ درصد حق بیمه را نسبت به قیمت پایانی روز جمعه برای ارائه خدمات بهداشتی خود نشان می دهد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم آیا فناوری هوش مصنوعی Nuance به راهحلهای بازاریابی برای جستجوگران و تبلیغکنندگان تبدیل میشود یا خیر.
گوگل ویدیوهای متنفر یوتیوب را از تبلیغ کنندگان پنهان می کند. گوگل از فهرستهای بلاک برای جلوگیری از اجرای کمپینهای تبلیغاتی YouTube با سخنان مشوق عداوت و تنفر توسط تبلیغکنندگان استفاده میکند، اما تحقیقات The Markup نشان داد که کمتر از یک سوم از عبارات فهرست مسدود شدهاند.
آیا باشگاه به رقیب دیگری نیاز دارد؟ به Reddit بروید. Reddit بی سر و صدا در حال بررسی یک ویژگی جدید برای فعال کردن چت صوتی تعدیل شده مشابه Clubhouse است.
توییتر بسته تبلیغاتی خود را به روز کرد. توییتر بیش از ۲۲ قالب تبلیغاتی خود را کاهش داده است تا تبلیغات خود را سادهتر و واضحتر کند. ۵ دسته تبلیغات: تبلیغات تبلیغاتی، تبلیغات فالوور، تقویت توییتر، اشغال توییتر، توییتر دایرکت.
آیا بهینه سازی “نزدیک من” کار می کند؟
یادم می آید که پستی را در یک گروه بازاریابی عمومی در فیس بوک خواندم که در آن شخصی به نام کسب و کار خود را “لوله کشان نزدیک من” نامید. واکنش تند من این بود: “هیچ کدام از اینها درست نیست.” طبق اخباری که با استرلینگ اسکای انجام داد، جوی هاوکینز با من شوخی می کند.
ما آزمایشهای زیادی را برای بهینهسازی اصطلاحات «نزدیک من» انجام دادهایم (مثلاً «لولهکش نزدیک من») و نمونههایی از «نزدیک شما»، «نزدیک» و «نزدیک من» را به محتوای «نزدیک» اضافه کردیم. یافت شد. هاوکینز نوشت: صفحه (از جمله متا تگ ها) تاثیر مثبتی بر رتبه بندی دارد.
سورپرایز بزرگ دیگر؟ بیشتر جستجوهای “نزدیک من” روی دسکتاپ انجام می شود، نه موبایل. هاوکینز میگوید که اگرچه ممکن است کسبوکارهای کوچک هنوز این استراتژی را اتخاذ نکرده باشند، سایتهای ارجاع مطمئناً این استراتژی را اتخاذ کردهاند. اگر مشتریان SMB و SEO محلی شما می خواهند برتری کسب کنند، این استراتژی را از Sterling Sky امتحان کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.