خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر، بازاریابان، و خوش آمدید.
اگر خبرنامه چهارشنبه گذشته را از دست دادید، من یک هفته را با مادرم بیرون رفتم، مادرم که برای تولد ۷۰ سالگی اش در سراسر کشور پرواز کرد تا من را برای اولین بار از فوریه ۲۰۲۰ ببیند. خلاصه فوق العاده و شاد بود. تولد مادرم (دوباره). نمیدانستم زندگی پس از واکسیناسیون چگونه خواهد بود، اما پس از چند گفتگو در مورد بازدید او و اینکه چقدر هیجانزده بودم که به این رویداد برگشتم تا شخصاً با کارشناسان صنعت ملاقات کنم، محتاطانه خوشبین بودم.
وقتی مکالمه به رویدادهای حضوری منتقل میشود، رایجترین چیزی که بازاریابهای جستجو به من میگویند این است که سخنرانان و شرکتکنندگان مشتاقانه منتظر همه چیز بعد از جلسه هستند، وقتی فرصتی برای صحبت ۱:۱ یا در یک مهمانی بعد از جلسه به دست آوردند. بیش از یک بار به من گفته شده است: “این جایی است که گفتگوی واقعی اتفاق می افتد.” در پایان روز، منطقی است که کنفرانس دیجیتال کار بزرگی برای پیشرفت شغلی ما انجام میدهد، اما بازآفرینی یک محیط حضوری بسیار دشوار است – همه راحت نیستند در یک Hangout با ۵۰ نفر سؤال بپرسند. همسالان
همانطور که تماس تصویری با مادرتان مانند ملاقات حضوری با او نیست، ما باید آنچه را که در حال حاضر داریم به پایان برسانیم (که خیلی بیشتر از آن چیزی است که در ابتدای همه گیری فکر می کردم). امیدوارم اولین کسی باشم که به شما خوشامد میگویم، در صورت امن بودن برای ملاقات حضوری دوباره.
جورج نگوین،
ویرایشگر
گوگل MUM را پیشنمایش میکند، فناوری جدیدی که ۱۰۰۰ برابر قدرتمندتر از BERT است
یکی از بزرگترین اعلامیه ها در روز اول کنفرانس I/O گوگل، فناوری جدیدی به نام Multitask Unified Model (MUM) بود. SVP Google Prabhakar Raghavan گفت که این بر اساس همان معماری ترانسفورماتور BERT ساخته شده است، اما ۱۰۰۰ برابر قدرتمندتر و چندوظیفه ای است و کاربران نمی توانند اطلاعات را به موتورهای جستجوی مدرن پیوند دهند.
MUM با BERT متفاوت است زیرا برای ۷۵ زبان و چندین کار آماده شده است. می تواند اطلاعات را در قالب تصاویر، متن و ویدئو درک کند. رغوان گفت: من به کوه آدامز رفتم و حالا می خواهم پاییز آینده از کوه فوجی صعود کنم. چه چیز دیگری باید آماده کنم؟» از سوال استفاده کرد به عنوان نمونه ای از یک پرسش جامع، گوگل از MUM برای برجسته کردن تفاوت ها و شباهت های بین دو کوه و انتخاب تجهیزات مناسب برای صعود به کوه فوجی استفاده می کند.
اگر همانطور که تبلیغ می شود کار کند، می تواند به کاربران اجازه دهد جستجوهایی را انجام دهند که قبلاً برای ماشین ها بسیار پیچیده تلقی می شد. با تغییر رفتار جستجو، کسبوکارها باید سازگار شوند. البته، همه اینها باید دید و در حال حاضر MUM در مراحل آزمایش داخلی گوگل است و تاریخ انتشار عمومی ندارد.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
تطبیق عبارت بهروزرسانی شد تا در ماه جولای به همه زبانها در دسترس باشد
در فوریه، گوگل تطبیق عبارت را گسترش داد تا ترافیک تنظیم کننده تطابق گسترده را شامل شود. رفتار جدید در این خبرنامه فقط به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی، پرتغالی و روسی در دسترس است. درمان جدید از ماه آینده برای سایر زبانهای پشتیبانی شده توسط Google Ads اجرا میشود و انتظار میرود در ماه جولای به پایان برسد.
برای کسانی که تبلیغات را روی پلتفرم مایکروسافت اجرا می کنند، این شرکت در حال ارائه یک عبارت اصلاح شده (دقیقا همان چیزی است که گوگل از آن استفاده می کند) در بازار آمریکای شمالی، با برنامه ریزی برای باز کردن بازارهای بیشتری در ماه ژوئن.
چرا ما اهمیت می دهیم. به زودی تبلیغکنندگان مجبور نخواهند بود به نحوه برخورد با کلمات در زبانهای مختلف فکر کنند، زیرا با همه آنها به یک شکل رفتار میشود. این میتواند به کاهش نظارت کمک کند، اما در طول انتقال اولیه، تبلیغکنندگان همچنان باید مطمئن شوند که زبان جدید برای کمپین آنها مناسب است.
اینترنت برای همه نیست، اما ما می توانیم آن را تغییر دهیم
روز دوشنبه با فردریک دوبوت از مایکروسافت گپ زدم. گفتم: «اینترنت برای افرادی وجود دارد که می دانند اینترنت چگونه کار می کند، و سپس یک اینترنت برای بقیه وجود دارد» و او گفت: «به همین دلیل است که ما روی این موضوع کار می کنیم. [Bing URL Submissions] افزونه وردپرس.”
این من را به فکر واداشت: از طرحهای تماس گرفته تا کلاهبرداریهای فیشینگ و باجافزار، کل صنایع هستند که از مزیتهای فناوری بهره میبرند. هر کسی یک کتابچه راهنمای برای کمک به آنها یا یک راهنما برای یادگیری نحوه بررسی مقالات و ایمیل های خبری غیرقانونی ندارد. این فرصتی را برای کلاهبرداران و بازیگران بد ایجاد می کند تا از جیب افراد بی خبر پول بگیرند و به خزانه خودشان بگذارند.
بنابراین چگونه میتوانیم اینترنتی ایجاد کنیم که مردم را در صنعت بازاریابی دیجیتال روی پای خود بیاورد؟ یکی از راههای کوچک برای حل این مشکل، کاهش موانع ورود از طریق افزونههای ارسال URL فوقالذکر یا سایر ابزارهایی است که به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا کمپینهای جستجوی پولی یا SEO خود را خودکار کنند. برای کاربرانمان، میتوانیم صفحهخوان محتوای خود را راحت کنیم و هرگونه تحریف در مجموعه داده را حذف کنیم. به عنوان یک بازاریاب، فارغ از شغل شما، معتقدم کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شکاف دانش را کم کنید و اینترنت را برای همه لذت بخش تر کنید. حتی FCC مزایای پهنای باند اضطراری را به خانواده های کم درآمد ارائه می دهد.
اما چرا باید از این همه دردسر گذشت؟ هرچه مردم بیشتر از استفاده از اینترنت لذت ببرند، مخاطبان بالقوه ما بیشتر میشوند و سرنخهای بهتری خواهیم داشت. ما به کسانی که می خواهند برند ما را کشف کنند اما نمی دانند کمک خواهیم کرد. این وضعیتی است که هم کسب و کارها و هم مصرف کنندگان بهتر ظاهر می شوند.
موافق یا مخالف، نظرات خود را برای من ارسال کنید: [email protected].
اطلاعات بیشتر در مورد مواردی که هنگام رد کردن I/O و پیوندها باید از آن آگاه بود
LaMDA مایل است با شما صحبت کند. ما قبلاً MUM را پوشش دادهایم، اما دیروز در I/O، LaMDA (مدل زبان برای برنامههای گفتاری) نیز رونمایی شد. گوگل می گوید این پیشرفت به هوش مصنوعی اجازه می دهد تا مکالمات باز بدون تکرار اطلاعات داشته باشد. چند مورد از کاربردهای بالقوه آن نیز نشان داده شده است: در Maps، می توان از آن برای ایجاد نتایج جستجو مانند “مسیری با نمای کوه زیبا برای من پیدا کن” استفاده کرد. در Assistant می توان از آن برای پرش به قسمت خاصی از ویدیو استفاده کرد. پیام الهامبخشی را که LaMDA باید در ورودی/خروجی ارائه میکرد، در تصویر بالا بررسی کنید، که شامل یک هواپیمای کاغذی است (اگرچه کسی به سرعت آن را مسخره کرد، و از I/O میآمد).
غرفه عکس ورودی/خروجی باز است. همه یک وب کم دارند و دلیل خوبی دارد. این لینک است، برو وحشی. اول فکر کردم یک موز روی پیراهن ایزی و برچسب هایی وجود داشت (به دلیل ایزی).
هنگام رد کردن یک پیوند چه نکاتی را باید در نظر گرفت. ماری هاینز، سخنران SMX (و مشاور او) یک مرور کلی از اقدامات دستی مرتبط با پیوندها، از جمله شیوه های لغو پیوند در سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ منتشر کرده است.
نام ویدیو… ویدیوی اصلی است.
در اوایل سال جاری، آمازون قراردادی ۱۰ ساله با NFL برای ارائه Prime Video امضا کرد که شامل حق پخش ۱۵ بازی در هر فصل است. به گزارش The Verge، روز دوشنبه، پلتفرم تجارت الکترونیک پیشنهاد خرید استودیو MGM را به مبلغ ۹ میلیارد دلار ارائه کرد. اگر این معامله انجام شود، باید به آمازون اجازه دهد ۴۰۰۰ فیلم MGM (که ۲۵ فیلم جیمز باند است!) و ۱۷۰۰۰ ساعت تلویزیون را در Prime Video پخش کند.
همهگیری نشان داده است که تجارت الکترونیک چیزی است که این روزها نمیتوانیم بدون آن زندگی کنیم. و بینگ و گوگل توجه داشتهاند: سال گذشته، هر دو شرکت موتور جستجوی خرید خود را به لیست محصولات رایگان باز کردند، تاریخچه قیمتها، بررسیهای جمعآوری شده و انتقادی را ایجاد کردند، و اعلانهای کاهش قیمت را فعال کردند.
عقل سلیم من این است: آمازون امیدوار است محتوای پخش بیشتری به دست آورد و در مقابل دیزنی پلاس، نتفلیکس و مواردی از این دست، جایگاه بیشتری به دست آورد. اما بازی واقعی در اینجا ارزش افزوده ای برای اعضای Prime دارد و به آنها دلایل بیشتری برای ماندن در اکوسیستم آمازون و تمدید اشتراک خود می دهد. اگر برای پرایم هزینه میکنید، از الکسا برای خودکار کردن خانهتان، خواندن کتاب در Kindle و تماشای محتوا در Prime Video استفاده میکنید، به احتمال زیاد موتورهای جستجوی تجاری دیگر را امتحان خواهید کرد. اگر آمازون بتواند از تمام نظارتهای نظارتی که گوگل و فیسبوک را جذب میکند دور بماند، غیرقابل توقف به نظر میرسد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.