خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
بازاریابان صبح بخیر، آیا رتبه بندی گوگل شما با مشکل مواجه است؟
باز هم من هستم، بری، وسواس زیادی به الگوریتم های گوگل دارم. در حدود یک ماه گذشته، به نظر میرسد در مورد تعدادی از بهروزرسانیهای الگوریتم اثباتنشده گوگل در بخش جستجوی پستهای کوتاه زیر نوشتهام. گوگل مشغول بهینه سازی الگوریتم رتبه بندی جستجوی خود است و به نظر نمی رسد در مورد این ترفندها صحبت کند. البته، رتبه بندی نتایج جستجو این روزها بسیار پویا است، اما فکر می کنم مهم است که این به روز رسانی های غیر تضمینی را دنبال کنید.
بنابراین، اجازه دهید یکی دو ماه گذشته را مرور کنیم: ما اخیراً در ۲ و ۳ مارس، سپس ۲۶، ۲۷، ۲۰، ۲۱، ۱۷ فوریه، ۶ فوریه داشتیم. بین ۸ و ۲۷ ژانویه بود. بله، این بیشتر از چیزی است که من در این مدت کوتاه دیدهام، اما حدس میزنم گوگل مشغول است. این شامل رتبهبندی قسمتهایی که در ۱۰ فوریه منتشر میشود، نمیشود، بهروزرسانیای که ثابت نشده است تفاوت زیادی در رتبهبندی جستجوی Google ایجاد میکند.
اگر سایت شما تحت تاثیر یکی از این به روز رسانی ها قرار گرفته است، خوب است بدانید که تنها نیستید. ممکن است در حال پایین رفتن از سوراخ خرگوش باشید و به دنبال مسائل فنی باشید که به سادگی وجود ندارند. ممکن است گوگل الگوریتم رتبه بندی خود را بهینه سازی کرده باشد و شما کار اشتباهی انجام نداده باشید. داشتن مکانی برای دیدن دیگران در یک قایق به شما آرامش و احساس تعلق می دهد. به همین دلیل است که من این به روز رسانی های تایید نشده را گزارش می کنم.
بری شوارتز،
ناظر الگوریتم گوگل
گزارش خرابی دستگاه و پلتفرم جدید در «Google برای کسبوکار من».
آیا تا به حال فکر کرده اید که جستجوگران چگونه لیست نمایه Google برای کسب و کار من را پیدا می کنند؟ Google اکنون نه تنها نشان می دهد که افراد شما را در کدام دستگاه پیدا کرده اند (یعنی دسکتاپ در مقابل تلفن همراه)، بلکه همچنین نشان می دهد که آیا نمایه شما را در جستجوی Google و Google Maps مشاهده کرده اند یا خیر.
از آنجایی که این گزارش تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد نمایه شما را نشان میدهد، Google توضیح میدهد که ممکن است کمتر از تعداد بازدیدهایی باشد که از «Google برای کسبوکار من» و اعلانهای ایمیلی دریافت میکنید. این به این دلیل است که اگر کاربری از نمایه کسبوکار شما در چندین دستگاه و پلتفرم بازدید کند، بازدیدهای کمتری میتواند شمارش شود. علاوه بر این، کاربر فقط یک بار در روز قابل شمارش است.
همچنین، از آنجایی که این سنجه بر نماهای نمایه کسبوکار در مقایسه با بازدیدهای کلی کسبوکار در Google تمرکز دارد، ممکن است کمتر از تعداد بازدیدهایی باشد که از «Google برای کسبوکار من» و اعلانهای ایمیلی دریافت میکنید.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
برنامه تلفن همراه Google Ads اعلانهای سفارشی و عملکرد را اضافه میکند
برنامه تلفن همراه Google Ads اکنون می تواند اعلان های سفارشی را برای شما ارسال کند و تغییرات قابل توجه عملکرد را به شما هشدار دهد. اعلانهای قابل تنظیم (نشان داده شده در بالا) میتوانند برای ردیابی معیارهای مهم برای کسب و کار شما استفاده شوند. بیانیههای بینش عملکرد با توضیحی در مورد چرایی تغییر عملکرد و همچنین توصیههایی ارائه میشود که میتوان مستقیماً از صفحه اطلاعات عملکرد استفاده کرد. اینها به ویژه ابزارهای مفیدی برای مشاغل کوچک و متوسط هستند که در آن یک فرد یا یک تیم کوچک ممکن است مسئول چندین کانال بازاریابی باشد.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
مایکروسافت بینگ بصری تر است
مایکروسافت بهروزرسانیهای متعددی را برای جستجوی مایکروسافت بینگ اعلام کرده است که تجربه جستجو را «بصریتر» میکند. این بهروزرسانی شامل ویژگیهای مختلفی از جمله نتایج دستور العمل، جستجوی تصاویر مشابه، چرخ فلکهای نتایج جستجوی قابل ارتقا، پانلهای دانش اینفوگرافیک، و طراحی پاسخهای محلی است.
مورد علاقه من تابلوی دانش جدید اینفوگرافیک است، منظورم این است که آن زرافه چقدر بامزه است؟ اما پاسخهای محلی با اطلاعات بیشتر در حال افزایش است، نتایج دستور العمل دادههای بیشتری را نشان میدهد – چقدر عالی!
ادامه مطلب را بخوانید و بیشتر ببینید.
گوگل ۲ درصد به تبلیغات در فرانسه و اسپانیا اضافه می کند
گوگل به مشتریان صورتحساب اعلام کرده است که از اول ماه مه ۲ درصد افزایش در هزینه تبلیغات در فرانسه و اسپانیا اعمال خواهد کرد. در بیانیه آمده است که این هزینه اضافی باید «بخشی از هزینههای مربوط به انطباق با قوانین مالیاتی خدمات دیجیتال در فرانسه و اسپانیا» را پوشش دهد. این حرکت را قبلاً زمانی که گوگل در سال گذشته مالیاتهای مشابهی را بر تبلیغکنندگان در بریتانیا، اتریش و ترکیه اعمال کرد، دیدهایم.
دو نکته جالب در این مورد وجود دارد: ۱) فرانسه و اسپانیا نرخ مالیاتی ۳ درصدی دارند، بنابراین تبلیغکنندگان تمام مبلغ را خودشان پرداخت نمیکنند. در اتریش، ترکیه و بریتانیا، گوگل تمام پول را منتقل کرد. ۲) طبق گفته مارتین روتگردینگ Bloofusion، که برای اولین بار این موضوع را به اطلاع ما رساند، گوگل فقط به مشتریان صورتحساب اطلاع میدهد، نه همه کاربران حساب (متشکرم، مارتین!). این بدان معنی است که اگرچه مدیران حساب ممکن است این جزئیات مهم را از دست بدهند، مشتریان این کار را نخواهند کرد.
برای تبلیغکنندگان در ایالات متحده، باید به یک سؤال پاسخ داده شود: آیا Google مالیات آگهی مریلند (یا سایر مالیاتهای مجاز مشابه) را به تبلیغکنندگان در اینجا منتقل میکند؟ ما از گوگل پرسیده ایم و آنها هنوز پاسخی نداده اند، اما شما را در جریان قرار خواهیم داد.
درباره مالیات تبلیغات دیجیتال مریلند بیشتر بخوانید.
بودجه وردپرس، Yoast و Crawler.
کنترل متا تگ برای ربات های وردپرس. وردپرس ۵٫۷ شامل یک API جدید Robots است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تگ های متا روبات را به عنوان فیلتر ویرایش کنند.
اصلاح طرح سؤالات متداول Yoast. بین Yoast و Google خطایی وجود داشت طرح سؤالات متداول توسط Google به درستی طراحی نشده است. Joost de Valk از Yoast گفت که این به دلیل تغییر در پایان گوگل بوده است، اما این شرکت مشکل را برطرف کرده است. اگر خطایی در گزارش نتایج غنی خود در کنسول جستجو مشاهده کردید، ممکن است این خطا باشد.
اسکریپت های تبلیغاتی گوگل مت پولدبرگ در توییتر پرسید: “آیا کسی اسکریپتی دارد که من دوست داشته باشم دادههای ساعتی را از حساب Google Ads صادر کنم؟ من حسابی دارم که CPA من به دلیل تبدیلهای وارداتی به شدت در نوسان است و سعی میکنم متوسط تاخیر را پیدا کنم.” آیا می توانید به او کمک کنید؟