به طراح وب خوش آمدید.
به دنبال بهترین راه برای افزودن قابلیت مقایسه محصولات WooCommerce به فروشگاه خود هستید؟ 🤔
با ارائه کاتالوگ محصولات قوی، می توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. با این حال، اگر مشتریان شما با گزینه های زیادی مواجه شوند، می تواند خرید را دشوار کند، و اینجاست که ویژگی مقایسه می تواند مفید باشد.
در این پست با نحوه استفاده آشنا می شوید جرقه برای ووکامرس افزونه ای برای ایجاد یک جدول مقایسه محصول سفارشی ووکامرس که چیزی شبیه به این است:
خریداران می توانند با کلیک کردن بر روی نماد در فروشگاه یا صفحه محصول به راحتی محصولات را به جدول اضافه کنند. علاوه بر این، میتوانید تمام جزئیات و طرحها را متناسب با نیاز خود سفارشی کنید.
چرا ممکن است بخواهید یک ویژگی مقایسه محصول WooCommerce اضافه کنید
اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را گسترش دهید، گسترش دامنه محصولات خود می تواند یک استراتژی موثر باشد. هنگامی که محصولات بیشتری را ارائه می کنید، می توانید با توجه به قیمت ها و ترجیحات مختلف به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.
علاوه بر این، می توانید فرصت هایی را برای فروش متقابل و افزایش فروش باز کنید. در نتیجه، میتوانید نرخ تبدیل و میانگین ارزش سفارش (AOV) خود را افزایش دهید. با این حال، اگر مشتریان شما تحت تأثیر انتخاب های شما قرار بگیرند، ممکن است به سختی از این مزایا بهره مند شوید.
در واقع، تحقیقات نشان می دهد که خریداران آنلاین در حال حاضر با خستگی جستجو دست و پنجه نرم می کنند. [۱]. بنابراین، یک کاتالوگ بزرگ می تواند وضعیت را تشدید کند.
اینجاست که جدول مقایسه محصولات به کارتان می آید. این ویژگی به ویژه زمانی می تواند مفید باشد که شما محصولات مشابه با مشخصات متفاوت را ارائه می دهید.
به عنوان مثال، یک شرکت محبوب تجهیزات صوتی بوز به شما این امکان را می دهد که کادر را برای مقایسه حداکثر چهار محصول علامت بزنید:
این یک نوار افقی در پایین صفحه ایجاد می کند که در آن می توانید مواردی را که انتخاب کرده اید مشاهده کنید. سپس وقتی روی دکمه کلیک می کنید مقایسه کنید دکمه، یک شبکه مقایسه سفارشی دریافت خواهید کرد:
این به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی گزینه هایی مانند جک های اضافی، قابلیت جفت شدن و گزینه های بلوتوث را – همه در یک مکان – مقایسه کنند! برخی از جداول مقایسه محصولات حتی دارای عناصر ناوبری پیشرفته مانند عناوین چسبنده هستند:
به این ترتیب، وقتی به پایین اسکرول میکنید تا لیستی طولانی از جزئیات محصول را ببینید، ردیابی اینکه کدام محصول کدام است را از دست نخواهید داد. این می تواند تجربه کاربری (UX) را تا حد زیادی بهبود بخشد و مشتریان را تشویق به حرکت به سمت آن کند هم اکنون خریداری کنید دکمه.
متأسفانه، هیچ ویژگی داخلی مقایسه محصولات WooCommerce وجود ندارد. با این حال، می توانید از افزونه ای استفاده کنید که این ویژگی را ارائه می دهد.
نحوه راه اندازی ووکامرس، مقایسه عملکرد محصول
همانطور که می بینید، می توانید با افزودن ویژگی مقایسه محصولات WooCommerce به فروشگاه خود، از مزایای زیادی بهره مند شوید.
👉 حالا بیایید ببینیم چگونه فقط در چند مرحله یک نمودار مقایسه محصول زیبا ایجاد کنیم!
مرحله ۱: Sparks را برای WooCommerce نصب و فعال کنید.
از آنجایی که وردپرس یک جدول مقایسه محصول داخلی ندارد، باید یک ابزار برتر مانند انتخاب کنید جرقه برای ووکامرس برای دریافت این ویژگی مفید افزونه ما به شما امکان می دهد جدول مقایسه خود را برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید:
همچنین مجموعه ای از ابزارهای طراحی شده برای بهینه سازی فروشگاه آنلاین شما و افزایش تبدیل ارائه می شود. به عنوان مثال، میتوانید فهرستهای خواستهها را ایجاد کنید، نظرات غنی محصول را نمایش دهید و موارد دیگر.
برای شروع جرقه برای ووکامرس، باید یک طرح اشتراک انتخاب کنید و ثبت نام کنید. سپس می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و فایل افزونه پریمیوم را دانلود کنید.
پس از آن، به داشبورد وردپرس خود بروید و به آن بروید پلاگین ها > جدید اضافه کن. سپس بر روی آن کلیک کنید دانلود افزونه دکمه بالای صفحه:
انتخاب کنید انتخاب فایل و فایل افزونه ای را که به تازگی دانلود کرده اید آپلود کنید. سپس بر روی آن کلیک کنید الآن نصب کن به دنبال فعال کنید.
در نهایت، شما باید به تنظیمات > جرقه ها. کلید مجوز خود را وارد کرده و کلیک کنید فعال کنید. اکنون برای مرحله بعدی آماده هستید!
مرحله ۲: ماژول مقایسه محصول را فعال و راه اندازی کنید.
همانطور که قبلا ذکر کردیم، جرقه برای ووکامرس دارای طیف وسیعی از ویژگی های تجارت الکترونیک است. آنها به راحتی در یک کتابخانه از ماژول ها سازماندهی شده اند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را فعال کنید.
برای فعال سازی ماژول مقایسه محصول باید به تنظیمات > جرقه ها برای دسترسی گزینه های جرقه صفحه:
شما باید ببینید مقایسه محصول ماژول بلافاصله فقط روی آن کلیک کنید فعال کنید دکمه.
اکنون اهنگ یک لینک ظاهر می شود با این حال، قبل از تنظیم جدول مقایسه، بیایید ببینیم که در frontend با تنظیمات پیش فرض چگونه به نظر می رسد:
همه محصولات در حال حاضر با علامت مثبت (+) کدام نماد مقایسه. هنگامی که موارد خود را انتخاب می کنید، لیستی از آنها را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد:
سپس می توانید ضربه بزنید مقایسه کنید. لیست سفارشی در یک صفحه جدول مقایسه اختصاصی نمایش داده می شود و حاوی اطلاعاتی مانند نام، قیمتو رتبه بندی:
برای حذف محصولات از لیست، به سادگی بر روی نماد کلیک کنید ایکس در گوشه سمت راست بالای هر آیتم
با اسکرول کردن به پایین، می توانید اطلاعات بیشتری را مشاهده کرده و مواردی را به سبد خرید خود اضافه کنید:
برای سفارشی کردن ظاهر جدول مقایسه، برگردید گزینه های جرقه صفحه و کلیک کنید اهنگ V مقایسه محصول پانل. زیر تنظیمات عمومیشما باید محل نمایش جدول مقایسه محصول را انتخاب کنید:
پیش فرض، جرقه برای ووکامرس خاص استفاده می کند جدول مقایسه صفحه با این حال، می توانید این مورد را با انتخاب یک صفحه دیگر از منوی کشویی تغییر دهید.
همچنین می توانید حداکثر تعداد محصولاتی را که کاربر می تواند مقایسه کند را تغییر دهید. علاوه بر این، می توانید موقعیت پرچم مقایسه را سفارشی کنید. شما می توانید آن را در بالا یا پایین تصویر محصول قرار دهید.
مرحله ۳: سبک و چیدمان جدول را سفارشی کنید.
ممکن است متوجه شده باشید که تمام تصاویر جدید ایجاد شده توسط مقایسه محصول ماژول به طور ارگانیک با طراحی سایت شما مطابقت دارد. این به این دلیل است که تمام رنگ های آنها از پالت رنگ تم شما به ارث رسیده است.
با این حال، می توانید تصاویر را طوری سفارشی کنید که با برند یا نیازهای مشتریانتان مطابقت داشته باشد. در صفحه تنظیمات Sparks، پیدا کنید سبک میز ردیف کنید و روی فلش کلیک کنید تا گزینه های خود را گسترش دهید:
در اینجا می توانید پس زمینه، رنگ متن، حاشیه ها و موارد دیگر را تغییر دهید. به سادگی از بین رنگ های از پیش تعیین شده انتخاب کنید یا کد هگز خود را وارد کنید. همچنین می توانید دکمه را تغییر دهید تا تغییر رنگ ردیف را فعال کنید.
در مرحله بعد، می توانید دسته ها را محدود کرده و طرح جدول را تغییر دهید. فقط روی آن کلیک کنید چیدمان میز خط برای دیدن گزینه های خود:
در اینجا می توانید ترتیب فیلدها را تغییر دهید یا با کلیک بر روی علامت چشم آنها را پنهان کنید. وقتی یک فیلد را پنهان می کنید، به انتهای لیست می رود و خاکستری می شود. در نهایت، شما می توانید خود را تغییر دهید نوع نمای جدول یا در یک ردیف یا در یک ستون.
مرحله ۴٫ جدول محصول را با افزودن ویژگی های اضافی شخصی سازی کنید
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، چندین روش اضافی برای شخصی سازی جدول مقایسه محصول وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید بخش “محصولات مرتبط” را اضافه کنید. این به شما امکان می دهد به مشتریان خود فروش متقابل داشته باشید و فروش را به حداکثر برسانید.
همچنین میتوانید رنگها و دکمههای نوار چسبنده را سفارشی کنید:
به یاد داشته باشید که هدر چسبنده یک عنصر طراحی مهم است زیرا پیمایش در جدول مقایسه محصول را آسانتر میکند.
آخرین اما نه کم اهمیت ترین، شما می توانید یک دکمه مقایسه شیک برای جدول خود انتخاب کنید:
لطفا توجه داشته باشید که ویرایش های شما به طور خودکار ذخیره می شود. وقتی از تغییرات خود راضی هستید، می توانید جدول مقایسه محصول را مشاهده کنید!
امروز یک جدول مقایسه محصولات WooCommerce تنظیم کنید
همانطور که فروشگاه آنلاین شما رشد می کند، می توانید محصولات بیشتری را به کاتالوگ خود اضافه کنید و به خریداران حق انتخاب بیشتری بدهید. این می تواند به شما کمک کند تا پایگاه مشتری خود را افزایش دهید و درآمد خود را افزایش دهید. با این حال، برخی از خریداران ممکن است از همه این انتخاب ها غرق شوند.
خوشبختانه، می توانید جدول مقایسه محصولات WooCommerce را در چهار مرحله آسان به فروشگاه خود اضافه کنید:
- نصب و فعال کنید جرقه برای ووکامرس.
- ماژول مقایسه محصول را فعال و راه اندازی کنید.
- سبک و چیدمان میز خود را سفارشی کنید.
- جدول محصول را با ویژگی های اضافی شخصی کنید.
🛍️ برای راههای دیگر برای بهبود فروشگاه خود، میتوانید 👉 مجموعه ما از بهترین افزونههای WooCommerce را برای همه موارد استفاده مختلف مرور کنید.
آیا در مورد نحوه مقایسه محصولات در ووکامرس سؤالی دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!