خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان، امکانات بی پایان هستند.
به همین دلیل است که اغلب به ذهنمان خطور نمیکند که آنها را بررسی کنیم – موضوعات زیادی هستند، اما امروز من در مورد فناوری MUM صحبت میکنم که Google هفته گذشته در I/O پیشنمایش کرد. این ۱۰۰۰ برابر قدرتمندتر از BERT است و می تواند بسیاری از وظایف مرتبط کردن اطلاعات را برای جستجوگران انجام دهد.
Prabhakar Raghavan گوگل در I/O گفت: “محدودیت بزرگ برای دسترسی به اطلاعات زبانی است که به آن نوشته شده است. درک ژاپنی از Mt.Fuji وجود دارد که اگر به زبان ژاپنی جستجو نکنید، ممکن است ندانید. به شما امکان می دهد زبان را به چندین زبان منتقل کنید تا پاسخی غنی تر و جامع تر ارائه دهید.
برای من، این بدان معناست که اگر MUM بتواند به وعده گوگل عمل کند، منابع مرتبط با سفر بیش از هر زمان دیگری در دسترس خواهند بود. این بدان معنی است که رقابت برای نتایج جستجو نیز بین المللی خواهد شد. همچنین، MUM چند وجهی است، به این معنی که می تواند اطلاعات متن، صدا، ویدئو و تصاویر را پردازش کند. آیا برای کاهش موانع زبانی و انتشار اطلاعات در سراسر مرزها کارساز خواهد بود؟
به یاد میآورم که وقتی از ویتنام و چین بازدید کردم برای یافتن منبع مجاز برای درخواستهای ویزا تلاش کردم – MUM ممکن است این مشکلات را برای مسافران بینالمللی کمی آسانتر کند. حال تصور کنید که این تغییر در چندین جهت عمودی آشکار می شود. چگونه می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد؟ میخوام بدونم ایمیل [email protected] (خط موضوع: مراقب زبان خود باشید).
توجه: Google در حال حاضر برنامه های آزمایش داخلی را با MUM اجرا می کند و تاریخ انتشار عمومی را اعلام نکرده است.
جورج نگوین،
ویرایشگر
Google Marketing Livestream امروز در حال انجام است
پس از از دست دادن ۲۰۲۰، Google Marketing Live به عنوان یک جریان زنده بازگشته است. این رویداد امروز در ساعت ۸ صبح PT / 11 صبح به وقت شرقی آغاز می شود و می توانید منتظر اطلاعیه های مرتبط با PPC باشید. اگر موفق نشدید، نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. آخرین اخبار را در صفحه اصلی ما بخوانید یا روزنامه صبح فردا را بررسی کنید. همچنین در ۱۶ ژوئن پانلی را در SMX Advanced میزبانی خواهیم کرد که در آن کارشناسان اعلامیه ها را تجزیه و تحلیل می کنند و در مورد اینکه کدام یک برای تبلیغ کنندگان منطقی تر است بحث می کنند.
اگر کنجکاو هستید که Google در Marketing Live چه نوع اعلانهایی ارائه میکند، پیشنمایش Google Marketing Live 2019 ما را بررسی کنید، جایی که این شرکت برای اولین بار راههای کسب درآمد از فید Discover، تجربه خرید بهروز، تبلیغات گالری جستجو و موارد دیگر را اعلام کرد.
چرا ارائه و نشان دادن صلاحیت های خود کمتر اهمیت دارد؟
سخنرانان دلایل مختلفی برای ارائه در رویدادهای صنعت دارند. بسیاری از مردم از سخنرانی لذت می برند یا این کار را برای بهبود مهارت های ارائه خود انجام می دهند. دیگران دوست دارند در زمینه ای که دوست دارند تدریس کنند و به آنها کمک کنند. با این حال، اغلب بخشی از دلیلی که کسی ارائه می دهد، تبلیغ نام تجاری خود یا جمع آوری سرنخ است. اینجاست که ضرب المثل «کمتر، بیشتر» به میان می آید. این گیج کننده به نظر می رسد، پس من را تحمل کنید.
Less is more بینش شماره ۱: بسیاری از سخنرانان احساس می کنند که باید در مورد اینکه چه کسی هستند و شرکتشان چه می کند تحقیق کنند تا به عنوان یک رهبر فکری دیده شوند یا ثابت کنند که صلاحیت صحبت در مورد یک موضوع ارائه را دارند. با این حال، شرکت کنندگان در آنجا نیستند تا بفهمند مشتریان شما چه کسانی هستند، بلکه برای حل مشکلات آنها از طریق محتوای ارائه شما حضور دارند. مقدمه خود را به حداقل برسانید و مستقیماً به محتوای عالی خود برسید. این به شما امکان می دهد به عنوان یک رهبر فکری بدرخشید.
Less is more بینش شماره ۲: برای اینکه مردم شما یا شرکت شما را به خاطر بسپارند، لازم نیست لوگوی خود را در هر اسلاید داشته باشید. اگر محتوای واقعی و محکمی داشته باشید، شرکت کنندگان آنچه را که از ارائه شما به دست می آورند، به خاطر خواهند آورد. لوگوی خود را تا حد امکان کوچک نگه دارید. آنها را فقط در اسلاید اول و آخر قرار دهید. مجدداً، اگر محتوای عالی ارائه دهید و به کسی کمک کنید مشکلی را حل کند یا زندگی کاری خود را بهبود بخشد، او شما را به یاد می آورد و به جستجوی شما در رسانه های اجتماعی ادامه می دهد.
Less is more بینش شماره ۳: ویژگی های خدمات یا محصولات خود را نفروشید. مگر اینکه ارائه برای نمایش محصول شما در زمینه فروش مستقیم باشد، ذکر خدمات یا محصولات شما در حین ارائه از کیفیت محتوای ارائه شما می کاهد. در پایان مقدمه یک جمله در مورد شرکت شما و نحوه ارتباط با شما کافی است. یک بار دیگر، اجازه دهید کیفیت محتوای شما به جای شما صحبت کند.
من میدانم که گفتن آن آسان است و انجام دادن آن زمانی که به رهبران تجاری خوب امیدوار هستید، دشوار است، اما سخنرانانی که محتوای وعده داده شده را ارائه میکنند، شرکتکنندگان راضی پیدا میکنند و بازخورد خوبی دریافت میکنند، در حالی که فروشندگان اغلب نمرات پایین و بازخورد منفی دریافت میکنند. ، و پس از پایان ارائه هیچ تماسی وجود ندارد.
سوالات یا نظرات؟ به من زنگ بزن [email protected].
اینستاگرام به سازندگان Reels خود اطلاعات بیشتری می دهد و به آنها اجازه می دهد لایک های خود را در پست ها پنهان کنند
عکس: اینستاگرام.
وقتی صحبت از حلقههای اینستاگرام به میان میآید، برندها و سازندگان قبلاً به معیارهای مشابهی (لایکها، بازدیدها، نظرات) دسترسی داشتند که فقط برای عموم قابل مشاهده بودند. در اوایل این هفته، این پلتفرم اعلام کرد که دادههای بیشتری را در دسترس قرار میدهد: اکنون پخشها، رکوردها، ذخیرهها و اشتراکگذاریها همگی از داشبورد متخصص در دسترس هستند. علاوه بر این، اینستاگرام دادههای بیشتری را برای قابلیت لایو خود در دسترس قرار میدهد، مانند دسترسی به حسابها، بازدیدهای برتر و اشتراکگذاری.
و تغییرات بیشتری در راه است: این شرکت سه شنبه اعلام کرد که از این هفته، فیس بوک قابلیت لایک کردن پست های فیس بوک و اینستاگرام را آغاز خواهد کرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. حلقههای جدید و تجزیه و تحلیل زنده به برندها کمک میکند محتوای جذابتری برای مخاطبان خود ایجاد کنند، بهویژه برای مشاغلی که به تجارت اجتماعی متکی هستند. این به اینستاگرام کمک می کند تا برندها و تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود نگه دارد و با TikTok که این نوع تجزیه و تحلیل را به کاربران ارائه می دهد، رقابت کند.
باید ببینیم آیا سازندگان و برندها به طور انبوه از آن دور میشوند، زیرا تعداد «لایکها» کاربران را به بررسی محتوا ترغیب میکند. اگر این کار را انجام دهند، برندهای کوچکتر در جذب مشتریان جدید موثرتر خواهند بود.
سرعت و امنیت سایت باعث افزایش علاقه به نسخه های وردپرس شده است
وقتی به آن فکر می کنید، احمقانه است که در سال ۲۰۰۳ چنین درصد عظیمی (۶۵٪) از وب سایت ها (از جمله وب سایت ما) با استفاده از یک پلت فرم منبع باز برای وبلاگ نویسان آن زمان ساخته و ارائه شدند. وردپرس بسیار موفق است زیرا جامعه توسعه دهندگان آن را با نزدیک به ۶۰۰۰۰ افزونه و مقدار زیادی سفارشی سازی انعطاف پذیر و همه کاره می کند. با این حال، پیامد مبتنی بودن بر روی کدهای قدیمی که هر کسی میتواند به آن متصل شود به این معنی است که این پلتفرم از آسیبپذیریهای امنیتی و نفخ کد رنج میبرد. در نتیجه، صفحات کم بارگذاری و غیرقابل اعتماد چیزی است که بازاریابان سعی می کنند هنگام بهینه سازی سایت های خود برای رتبه خوب در موتورهای جستجو از آن اجتناب کنند.
در همین حال، مردم در دستگاههای مختلف، از تلفنهای همراه گرفته تا یخچالها و دستیارهای صوتی، محتوا را مصرف میکنند و بازاریابان بهجای ارائه محتوا با CMS خود، به دنبال راههایی کارآمد برای استفاده مجدد و میزبانی محتوای خود هستند. این روندها بازاریابان را به کشف امکانات سیستم های مدیریت محتوای بدون سر و ترکیبی سوق می دهد که به سازندگان محتوا یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد و به توسعه دهندگان اجازه می دهد از API ها برای توزیع محتوای خود استفاده کنند. کار بر روی دستگاه هایی که هنوز به آنها فکر نکرده ایم.
در اینجا برخی از چیزهایی است که در حین توسعه گزارش هوشمند MarTech جدید خود در مورد CMS بدون سر و هیبرید سازمانی آموختیم.
اطلاعات بیشتر.
از Google Phone خود برای دریافت مسیرهای Google Maps به فروشگاه Google استفاده کنید، جایی که میتوانید از Google Pay برای محصولات و کالاهای Google استفاده کنید.
۴۰ درصد از سئوکاران می گویند که AMP را کنار می گذارند. بهروزرسانیهای تجربه صفحه به تأخیر افتاده است، اما قبل از اینکه متوجه شویم اینجا هستند. آلیدا سولیس در توییتر پرسید که وقتی AMP دیگر برای چرخ فلک داستان های برتر الزامی نباشد، حرفه ای ها چه کاری انجام خواهند داد. اکثر پاسخ دهندگان، ۴۱٫۲٪ گفتند که AMP را حذف خواهند کرد، ۳۵٫۳٪ گفتند که به افزودن صفحات AMP ادامه می دهند، و ۲۳٫۴٪ گفتند که محتوای AMP موجود را حفظ می کنند اما صفحات AMP جدید اضافه نمی کنند.
بیا خنده داره در خبرنامه چهارشنبه گذشته، درباره احتمال خرید استودیو ام جی ام توسط آمازون نوشتم. این معامله هم اکنون رسمی شده است خاطرات.
یک فروشگاه واقعی و واقعی گوگل. مایکروسافت فروشگاههایی دارد، اپل چندین فروشگاه دارد و اکنون گوگل اولین مکان خود را در تابستان امسال در شهر نیویورک افتتاح میکند. من امیدوارم که آنها فیگورهای زیبای چاپ سه بعدی Googlebot را بفروشند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.