خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان و روز مادر و کارآفرینان پاپ مبارک.
خوب، من روزهای ملی را جشن نمیگیرم مگر اینکه بتوانم یک قهوه یا دونات مجانی بگیرم، اما وقتی این را دیدم، کنجکاو شدم. سال گذشته برای شرکت های کوچک و متوسط سخت بود. همهگیری، بسیاری از کسبوکارها را مجبور کرده است که درهای خود را ببندند، پیشنهادات خود را تنظیم کنند، به صورت آنلاین حرکت کنند، روش دسترسی به مشتریان را تغییر دهند یا حتی مخاطبان جدیدی را هدف قرار دهند.
اکثر برندهای بزرگ توانایی انجام این تنظیمات را در طول زمان دارند، اما افراد کمتر، بودجه کمتر و نیاز بیشتری به DIY دارند. این مقاله NYT به ۵ کسب و کار کوچکی میپردازد که از زمان همهگیری در سال گذشته رشد کردهاند. بسیاری از این کسبوکارها فکر میکردند سال ۲۰۲۰ پایان آنها خواهد بود، اما آنها با تطبیقهای بازاریابی دیجیتال، تغییرات تولیدی و کمی کمک دوستانشان موفق شدند.
امروز (و هر روز که می توانید) حتما از کسب و کارهای کوچک حمایت کنید. زنده باد کسب و کارهای مادر و پاپ.
کارولین لایدن
مدیر جستجوی محتوا
مایکروسافت راهی برای ارسال خودکار URL ها به موتورهای جستجو از وردپرس ارائه می دهد
مدیر برنامه هسته مایکروسافت بینگ، فابریس کانل، درخواستی را به وردپرس ارسال کرد تا CMS بتواند URL های جدید و به روز شده را مستقیماً به موتور جستجو ارسال کند.
«امروز، ما به وردپرس Core این امکان را ارائه میدهیم که به همه موتورهای جستجوی شرکتکننده از تغییرات URL یا محتوای وردپرس اطلاع دهد، نه فقط Bing. مایکروسافت برای توسعه و حفظ کد منبع باز با وردپرس همکاری نزدیک دارد. وردپرس برای تایید، اعتبارسنجی و اجرای کد، “کانل در پیشنهاد خود نوشت.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وردپرس از این درخواست ویژگی جدید پشتیبانی کند، سایتهای وردپرسی میتوانند محتوای خود را به جستجوی مایکروسافت بینگ ارسال کنند. علاوه بر این، ممکن است گوگل را تحت فشار قرار دهد تا از APIهای ارسال محتوا برای محتوای معمولی پشتیبانی کند. در حال حاضر، گوگل فقط از API برای نمایه سازی URL های پست شغلی و محتوای پخش زنده پشتیبانی می کند.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
Google دادههای ساختاریافته را برای مسائل تمرینی، حلکنندههای ریاضی و گزارشهای کنسول جستجو اضافه میکند
در اوایل سال جاری، گزارشی از نحوه آزمایش مشکلات مشق شب توسط گوگل در نتایج جستجو ارائه کردیم. اکنون که این ویژگی کاملاً عملیاتی شده است، Google دادههای ساختاریافته جدید و گزارشهای کنسول جستجو را برای کمک به درک اینکه چگونه وبسایتهای آموزشی دارای این نوع محتوا هستند، منتشر کرده است.
با داده های ساختاریافته مشکل تمرین کنید. برای کمک به Google برای نمایش محتوای سایت شما برای این مسائل کاربردی، می توانید داده های ساختاری پشتیبانی شده جدیدی را به صفحات وب خود اضافه کنید. به گفته گوگل، “ارتباط با کاربران، مانند موضوع موضوع، سطح نمره، و استانداردهای برنامه درسی، می تواند عوامل کلیدی برای کاربران باشد که هنگام تصمیم گیری از مواد آموزشی استفاده کنند.”
نمادهای ساخت یافته برای حل کننده های ریاضی. هنگامی که از داده های ساختاریافته برای راه حل های ریاضی استفاده می کنید، می توانید زمانی که کاربران معادلات ریاضی را در فیلد جستجوی Google وارد می کنند، سایت خود را در جستجوی گوگل نشان دهید.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر یک کسب و کار محتوای آموزشی آنلاین دارید، ممکن است بخواهید از این نوع داده های ساختاریافته جدید استفاده کنید تا در نتایج جستجوی Google بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. با توجه به اینکه بسیاری از دانشآموزان هنوز آموزش آنلاین یا ترکیبی را دنبال میکنند، فرصت هدایت ترافیک به محتوای آموزشی شما با این نوع دادههای ساختاریافته حتی بیشتر است.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
در سال ۲۰۲۱ به دنبال چیز جدیدی هستید؟ در اینجا آخرین فرصت های شغلی در جستجو آمده است
رئیس بازاریابی دیجیتال @ KLIK Media (شیکاگو، دی سی یا کنترل از راه دور ایالات متحده)
- تجربه کار در انواع رسانه های مختلف؛ جستجو، اجتماعی، نمایش، OOH، آمازون و غیره
- توانایی نشان داده شده برای بهبود عملکرد و مقیاس در بین کانال ها و مشتریان
اینترکام @ مدیر ارشد بازاریابی (ایرلند)
- توسعه و پیاده سازی استراتژی هایی برای افزایش ترافیک به تمام ویژگی های تحریریه اینترکام
- مطمئن شوید که سئو در فرآیند تولید محتوای ما گنجانده شده است
Google Ads PPC Strategist @ Relational Relations Public Relations (شیکاگو)
- تجزیه و تحلیل داده های عملکرد و بهینه سازی در سطح گرانول برای آژانس روابط عمومی
- سازماندهی و بهینه سازی کمپین های جستجو و گزارش روندها به سرنخ ها
شغلی را وارد کنید که در این بخش قابل ارائه باشد.
مراقب باش باشگاه اینجا فیسبوک است…
پس از کمی جستجو، الساندرو پالوزی، توسعهدهنده کدی را در قسمت پشتی برنامه فیسبوک پیدا کرد که نشان میدهد یک رقیب Clubhouse در راه است. بر کسی پوشیده نیست که اگر چیزی محبوب باشد، فیس بوک آن را می خواهد، به این معنی که آنها باید برنامه های کوچکتر بخرند یا نسخه های خود را برای رقابت بسازند.
برترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در این زمینه نیازی به دوری نداشت. آنها یک ویژگی اتاق ویدئویی را در ماه می راه اندازی کردند، که در اصل همان چیزی است، بنابراین فقط بخش ویدیو را خاموش کنید تا با Clubhouse رقابت کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. جالب اینجاست که Clubhouse هنوز فقط با دعوتنامه باز است و هنوز روی اندروید راه اندازی نشده است. اما فیس بوک برای هر کسی و در هر مکانی در دسترس است. علاوه بر این، «اگر فیسبوک بتواند فرآیندی را برای باز کردن اتاقهای عمومی خود فراهم کند، به افراد و صفحات اجازه دهد با فالوورها و دوستان خود ارتباط برقرار کنند و اتاقهای صوتی را در بالای برنامه برجسته کند، اتاقهای صوتی آن میتواند جذابیت بزرگی برای سازندگان باشد. اندرو هاچینسون در Social Media Today نوشت.
جالب است که ببینیم فیسبوک چه زمانی از ویژگی اتاق صوتی خود استفاده میکند و چگونه آن را عرضه میکند. در هر صورت، مطمئناً گزینه خوبی است، به خصوص برای صفحات برندهایی که به دنبال ایجاد ترافیک ارجاع بیشتر برای ایجاد جامعه و افزایش تعامل درون برنامه هستند.”
هری تو یه جادوگر هستی
پس از بحث چند هفته پیش در مورد حذف هزینه تبلیغات و حفظ آگاهی از نام تجاری Airbnb، بسیاری از بازاریابان جستجو به این موضوع اشاره کردند که این امر به این دلیل کار می کند که قبلاً برندهای بزرگی در صنعت سفر بودند. اگر یک برند کوچک هستید و می خواهید آگاهی خود را افزایش دهید، چگونه می توانید این کار را به سرعت انجام دهید؟ خب، استخدام یک شاهزاده یکی از گزینه هاست. این دادههای Chartr نشان میدهد که استارتآپ فناوری BetterUp تنها با استخدام شاهزاده هری بهعنوان تأثیرگذار اصلی، آگاهی از برند و جستجوی نام خود را به طرز چشمگیری افزایش داده است.
در اینجا برخی از چیزهای خوب در سرزمین موتورهای جستجو وجود دارد که ممکن است آنها را از دست بدهید…
مسئولیت تنوع نباید بر دوش بازاریابان سیاه بیفتد. دادهها ثابت میکنند که تنوع نتایج کسبوکار را بهبود میبخشد و به دستیابی به مصرفکنندگان بیشتر کمک میکند، اما مسئولیت نمایندگی و مشارکت نباید به بازاریابهای سیاه و غیرسفید محدود شود. همه اعضای تیم باید آن را در اولویت قرار دهند.
نحوه حسابرسی Core Web Vitals. دانستن اینکه Core Web Vitals چیست، یک چیز است، اما یافتن راههایی برای ممیزی Core Web Vitals و انتقال آنها به مشتریان به روشی مفید و عملی، چالشی است که سئوکاران در سراسر جهان با آن مواجه هستند.
FLOC چیست؟ این چیزی است که ما تاکنون می دانیم. Google FLoC را دقیقاً بین کاربران و تبلیغکنندگانی که به حفظ حریم خصوصی توجه بیشتری دارند، قرار داده است که سایههای کوکیهای شخص ثالث را که به آن عادت کردهاند میبینند.
دست خط در مقابل نوشتن: کدام یک برای به خاطر سپردن یادداشت های مهم جلسه بهتر است؟
اگر می خواهید چیزی را به خاطر بسپارید، آن را یادداشت کنید. قلم واقعی را روی کاغذ بیاورید. آریانا کوهن از شرکت FastCompany میگوید: «مطالعهای جدید از دانشگاه توکیو نشان میدهد که نوشتن با قلم یا تایپ کردن روی صفحهکلید لمسی با دست خط یکی نیست.»
از پاسخ دهندگان خواسته شد تا در مورد برنامه بسیار شلوغ دانش آموز یادداشت برداری کنند و بعداً جزئیات را به خاطر بیاورند. برخی با قلم و کاغذ یادداشت برداری می کردند، در حالی که برخی دیگر به صورت دیجیتالی با خودکار یا دست یادداشت برداری می کردند. وقتی از شرکت کنندگان خواسته شد تا برنامه را به خاطر بسپارند، MRI انجام دادند.
در این گزارش آمده است: «دستنویسها زمانبندیها را دقیقتر به خاطر میسپردند و مغزشان فعالیتهای مغزی بیشتری را در ارتباط با زبان، حافظه، جهتیابی و تجسم نشان میدهد، که دو مورد آخر نشان میدهند که چشم ذهن برخی از اطلاعات را به خاطر میآورد». کوهن.
آنها نه تنها چیزهای بیشتری به خاطر می آوردند، بلکه یادداشت های دست نویس بسیار سریعتر از تایپ و نوشتن با خودکار دیجیتال بود. بنابراین دفعه بعد که در یک جلسه مهم هستید که واقعاً باید چیزی را به خاطر بسپارید، دفتر و خودکار قدیمی خود را بیرون بیاورید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً نظرات سرزمین موتورهای جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.