افزایش رتبه بندی صفحه اول و ترافیک ارگانیک همیشه مستلزم حدس و گمان است. بازاریابهای با تجربه میدانند که تصمیمگیری برای تولید چه محتوایی و نحوه انتشار آن میتواند باعث اتلاف وقت، انرژی و هزینه شود. این می تواند هر کسی را در مسیر خود مرده متوقف کند. اما اگر حدس و گمان دیگر عاملی در سئو و همه چیزهایی که در آن وجود دارد نباشد، چگونه به نظر می رسد؟
به رایان براک، مدیر ارشد راهحلهای DemandJump بپیوندید تا مطالعه موردی بازاریابی مبتنی بر ستون در سال گذشته را دنبال کنید و چگونه DemandJump شانس کسب ۴۹۷ رتبه صفحه اول را در عرض چند هفته در موضوعی بسیار رقابتی شکست داد.
ثبت نام کنید و به «۴۹۷ رتبه بندی صفحه یک در ۷ هفته: چگونه بازاریابی مبتنی بر ستون سئو را تغییر می دهد» که توسط DemandJump ارائه شده است بپیوندید.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتورهای جستجو را به فید اخبار Google خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتور جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشر Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز نیویورک است و مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.