آمازون در حال استفاده از قابلیتهای پیشرفته هوش مصنوعی است تا به تبلیغکنندگان کمک کند تا لیستهای محصولات بهتری ایجاد کنند.
فناوری جدید نحوه ایجاد توضیحات محصول، عناوین و جزئیات فهرست توسط فروشندگان را با تولید خودکار محتوا بر اساس توضیحات مختصر محصول، ساده می کند.
پیش از این، فروشندگان مجبور بودند اطلاعات زیادی را برای ایجاد لیست محصولات وارد کنند، با این حال، این فرآیند اکنون تنها در یک مرحله ساده شده است.
چرا ما اهمیت می دهیم؟ ایجاد عناوین محصول، نکات مهم و توضیحات از لحاظ تاریخی برای فروشندگان یک کار وقت گیر بوده است که به تلاش قابل توجهی نیاز دارد. استفاده از هوش مصنوعی میتواند به کاهش این حجم کار، سادهسازی و سرعت بخشیدن به فرآیند فهرستبندی محصولات جدید کمک کند، در حالی که به طور بالقوه محتوای فهرست محصولات را نیز بهبود میبخشد.
چگونه کار می کند؟ برای شروع، باید توضیح مختصری از محصول خود در چند کلمه یا جمله ارائه دهید. سپس آمازون محتوا را برای شما تنظیم می کند – که سپس می توانید آن را بررسی کنید.
در صورت تمایل، می توانید بهبودهای بیشتری در محتوای تولید شده ایجاد کنید، یا می توانید آن را مستقیماً به کاتالوگ آمازون همانطور که هست ارسال کنید.
بررسی ها بازخورد اولیه جمعآوریشده در چند ماه گذشته نشان میدهد که اکثر فروشندگان از محتوای تولید شده با مدل هوش مصنوعی برای فهرستهای خود بدون ویرایش آن استفاده میکنند.
به بازار جستجوی روزانه خبرنامه اعتماد کنید.
آمازون چه گفت؟ رابرت تکیلا، معاون سیستم های انتخاب و کاتالوگ آمازون، در بیانیه ای گفت:
- با مدلهای جدید هوش مصنوعی مولدمان، میتوانیم دانش محصول را در مقیاسی بیسابقه و با بهبودهای چشمگیر در کیفیت، عملکرد و کارایی پیشبینی، اصلاح و غنیسازی کنیم.»
- مدلهای ما یاد میگیرند که اطلاعات محصول را از طریق منابع متنوع اطلاعات، دانش ضمنی و استدلال منطقی که یاد میگیرند استنتاج کنند. برای مثال، آنها میتوانند استنباط کنند که یک جدول اگر قطری را مشخص کند، گرد است. یا استنباط سبک پیراهن یقه از آن.
شیرجه عمیق برای اطلاعات بیشتر، اطلاعیه آمازون را به طور کامل بخوانید.