خلاصه روزانه Search Engine Land’s حاوی اطلاعات روزانه، اخبار، نکات و حکمت مهم برای بازاریابان جستجوی امروزی است. اگر میخواهید قبل از بقیه اینترنت آن را بخوانید، در اینجا مشترک شوید تا هر روز آن را به صندوق ورودی خود تحویل دهید.
صبح بخیر بازاریابان، بیایید در مورد نمایه سازی موبایل اول صحبت کنیم.
می دانم، ما سال ها در مورد این موضوع صحبت می کنیم. در واقع، ما از سال ۲۰۱۶ در مورد این موضوع صحبت می کنیم! اما در این ماهی است که گوگل اعلام کرد همه ایندکسها را به نمایه سازی ۱۰۰ درصدی موبایل تغییر میدهد.
کنسول جستجوی گوگل نشان می دهد که آیا سایت شما قبلاً در تلفن همراه ایندکس شده است یا خیر. من شک دارم، اما می توانید اینجا را بررسی کنید تا ببینید آیا سایت شما منتقل شده است یا خیر. اگر سایت شما به ایندکس اول موبایل منتقل نشده است، نگران می شوم. این بدان معنی است که گوگل مشکلات تعادل بین نسخه دسکتاپ و موبایل صفحات وب سایت شما را تشخیص می دهد.
برای رسیدن به سایت خود چه کاری باید انجام دهید؟ خوب، اگر هنوز دیر نشده است، آخرین داستان ما را بخوانید، که بخشی در مورد چگونگی آماده شدن برای این انتقال دارد. این دستورالعملها را فوراً دنبال کنید، زیرا آخرین مهلت فهرستبندی اولین موبایل در جستجوی Google اینجاست.
بری شوارتز،
یک ویرایشگر خبری سازگار با موبایل در سرزمین موتورهای جستجو
سرفصل های ثابت برای DSA در تبلیغات مایکروسافت اکنون در دسترس هستند
اکنون تبلیغکنندگان میتوانند سرفصلهای ثابت را برای تبلیغات جستجوی پویا در Microsoft Advertising تنظیم کنند. این تغییر که بر اساس جستجوهای قبلی و صفحات فرود انتخاب شده به صورت پویا دانلود می شود، به این معنی است که بازاریابان کنترل بیشتری بر تبلیغات خود خواهند داشت.
هدر استاتیک چیست؟ “عناوین ثابت ستون های اختیاری هستند که می توانید آنها را به فید صفحه تبلیغات جستجوی پویا اضافه کنید و عنوان آگهی خاصی را که می خواهید برای URL های خاص در فید صفحه خود نمایش دهید مشخص می کند.” تبلیغکنندگان از قبل بر روی شرحهای استفاده شده کنترل دارند، بنابراین افزودن سرفصلهای ثابت به این معنی است که میتوانند هر عنصر از هر کپی تبلیغات DSA را دیکته کنند.
بنابراین پویایی DSA چیست؟ این تغییر به این معنی است که عنوان و کپی آگهی می تواند توسط تبلیغ کننده سفارشی شود. جنبه پویا ناشی از تبلیغات مایکروسافت با استفاده از جستجوهای منحصر به فرد موتور جستجو برای یافتن صفحه فرود مناسب در سایت شما بر اساس جستجوها است.
چرا ما اهمیت می دهیم. کپی تبلیغات پویا و خودکار مدتهاست که برای بازاریابهایی که مجبور به رعایت مقررات صنعت خود هستند، مشکل ساز بوده است. وقتی RSA را بهعنوان پیشفرض در تبلیغات گوگل اعلام کردیم، بسیاری از بازاریابان جستجو پاسخ دادند که باید سرفصلهای تبلیغاتی را برای رعایت آن تنظیم کنند. اگرچه یک به یک نیست، هدرهای ثابت و کپی تبلیغات DSA به این معنی است که می توانید مطمئن شوید که فقط تبلیغات تأیید شده را اجرا می کنید.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
گزارش های نتایج غنی به روز شده در کنسول جستجوی گوگل
گوگل دو تغییر در گزارش نتایج غنی در کنسول جستجوی گوگل ایجاد کرده است. یکی از تغییرات مربوط به گزارش پست شغلی بود، در حالی که تغییر دیگر مربوط به گزارش نتایج غنی پرسش و پاسخ و پرسش و پاسخ بود.
گزارش آگهی استخدام. Google توضیح میدهد که از ۱۱ مارس ۲۰۲۱، Google الزامات خود را برای ویژگیهای Education، Experience، و ExperienceInPlaceOfEducation برچسبهای ساختاریافته پستهای شغلی تغییر داد. به دلیل این تغییرات، گوگل می گوید ممکن است متوجه «افزایش هشدارها برای آگهی های شغلی» شوید.
گزارش پرسش و پاسخ های متداول. Google توضیح میدهد که از ۲ مارس ۲۰۲۱، Google اعتبارسنجی و تأیید صحت دادههای ساختاریافته را برای سؤالات متداول، سؤالات و پاسخهای زیر سطح واحد پایه آغاز میکند. قبلاً، Google اعتبار پرسشهای متداول و دادههای ساختاری پرسش و پاسخ را در سطح پایه بررسی میکرد.
چرا ما اهمیت می دهیم. Google باگها یا مشکلات جدید دادههای ساختاریافته را برای پرسشهای متداول و پرسش و پاسخ، و همچنین دادههای ساختاریافته برای آگهیهای شغلی به شما نشان میدهد. اکنون همه سایتها از این دادههای ساختیافته در صفحات خود استفاده میکنند، اما اگر شما یا مشتریانی دارید که از این عناصر دادههای ساختیافته استفاده میکنند، باید گزارش نتایج غنی کنسول جستجوی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز طبق خواستهتان کار میکند.
ادامه مطلب را اینجا بخوانید.
سایت من خراب است، گوگل چه چیزی را خواهد دید؟
یک نگرانی رایج سئو این است که وقتی وب سایت شما از کار می افتد چه اتفاقی می افتد. اگر گوگل بخواهد به سایت شما دسترسی پیدا کند اما نتواند صفحه وب را بارگیری کند چه؟ خوب، ما قبلاً در زمین موتورهای جستجو به این موضوع پرداخته ایم، اما در اینجا یک تجدید نظر کوچک بر اساس آن وجود دارد چند توییت جدید از جان مولر از گوگل در چند روز گذشته.
این سایت کمتر از یک روز است که آفلاین است. اگر سایت شما برای مدت کوتاهی آفلاین می شود، نه ساعت ها یا روزها، از کد وضعیت سرور ۵۰۳ استفاده کنید. یک کد وضعیت به Google می گوید که سایت شما به طور موقت در دسترس نیست، اما می توانید به زودی دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا سایت شما راه اندازی شده است یا خیر. جان مولر این موضوع در توییتر با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است اما بسیار ساده است، اگر نه، بررسی کنید که آیا سرور شما کد وضعیت سرور ۵۰۳ را نشان می دهد یا خیر.
بیش از یک روز آفلاین است. خب، پس با مشکل مواجه خواهید شد و گوگل شروع به حذف URL ها از فهرست آنها می کند، حتی اگر کد وضعیت سرور ۵۰۳ داشته باشید. در این مورد چه می کنید؟ خوب، راه حل را با هم هک کنیدجان مولر از گوگل توضیح می دهد.
یک نسخه آرشیو شده اخیر سایت خود را بردارید و ببینید آیا میزبان شما می تواند به طور موقت یک صفحه HTML ثابت را با نام دامنه و URL معمولی شما بارگیری کند یا خیر. به این ترتیب، اگر گوگل سعی کند به آن URL دسترسی پیدا کند، حداقل یک کپی ثابت از آنچه قبلاً وجود داشت دریافت می کند. این ممکن است کاری نباشد که هاست شما نمی تواند انجام دهد، اما می توانید برای آن آماده شوید و از یک راه حل کش استفاده کنید که اگر پایگاه داده یا سرور شما مشکلی داشته باشد به طور خودکار آن را مدیریت می کند.
بهروزرسانیهای جستجوی محلی و وب Google
به روز رسانی جستجوی وب گوگل. عملیات گوگل در سال ۲۰۲۱ ناپایدار است و ما در حال بررسی نسخه دیگری از الگوریتم رتبه بندی جستجوی وب گوگل هستیم که به روز نشده است. فکر نمی کنم تا به حال این همه تنوع در جستجوهای گوگل دیده باشم.
بهروزرسانی جستجوی محلی Google. فقط نتایج جستجوی وب نیستند که در نوسان هستند، بلکه نتایج جستجوی داخلی گوگل نیز تغییر می کند. گزارشهای متعددی از بهروزرسانیهای عمده در جستجوی محلی و نقشه Google وجود دارد.
ایمیل های مایکروسافت بینگ وردپرس. مایکروسافت بینگ است ایمیل Bing Webmaster Tools درباره ادغام وبلاگ وردپرس خود با افزونه درج URL Bing در سال ۲۰۲۰ افتتاح شد. به گفته فابریس کانل مایکروسافت، این برای افرادی است که دارای امضای وردپرس در فایل robots.txt خود هستند.
فصل مالیات فرا رسیده است. Google AdSense جزئیات فصل مالیاتی ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. ناشران ایالات متحده می توانند از این تک صفحه برای آماده شدن برای فصل مالیات استفاده کنند. درباره موضوعات مهمی مانند دریافت ۱۰۹۹ از Google و تأیید اطلاعات مالیاتی خود بیاموزید.