EEAT کلید واژه در خیابان های SEO است.
ما در مورد آن صحبت می کنیم، آن را تکرار می کنیم، به مشتریان می گوییم.
اما با وجود اینکه می دانیم چیست، آیا واقعاً می دانیم که چگونه مشکلات EEAT را تشخیص داده و برطرف کنیم؟
بیایید دریابیم.
مشکلات رایج EEAT
تشخیص مسائل مربوط به تجربه، تخصص، اقتدار و اعتبار را از کجا شروع می کنید؟
اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک نفس عمیق بکشید و به Google Trends بروید.
طنز را در نام تجاری خود قرار دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد.
هیچ چی؟ خوب، این به شما می گوید که شما هیچ تحقیقی انجام نداده اید. حالا، صادقانه بگویم، این غیر معمول نیست.
اما باید به عنوان یک بررسی واقعیت عمل کند که باید بازاریابی برند بیشتری انجام دهید تا در حجم کافی برای نشان دادن در روندها جستجو کنید.
این واقعاً یک کار سئو نیست. این به ترکیبی از بودجه ریزی داخلی و فعالیت بازاریابی می رسد.
بازاریابی خوب یک پیوند محکم و شبکه ای را در اطراف وب سایت کسب و کار شما ایجاد می کند.
اما بعداً به آن باز خواهیم گشت.
EEAT یک برند است
پس از بهبودی از آن نیش، به SERP بروید و نام تجاری خود را تایپ کنید.
چه چیزی را نشان می دهد؟
پانل دانش؟
هیچ چی؟
یا فقط وب سایت یا شبکه اجتماعی شما؟
تمام انگشتان بالا ضربدر است، اما به نام تجاری شما نیز بستگی دارد.
اگر نام تجاری شما ظاهر نمی شود، نام تجاری خود و آنچه انجام می دهید را تایپ کنید.
بنابراین شما باید «نام تجاری» + فعالیت اصلی آن، به عنوان مثال «اسمیتز حسابداران» را جستجو کنید.
اگر کار نکرد، مشکلات برند دارید، اما معمولاً کار می کند.
از آنچه می خورید خفه نشوید
با EEAT صحبت کنید. جعل کردن این واقعاً سخت است و تقریباً مطمئناً فراتر از سئوی خالص است.
این گوگل از شما می خواهد EEAT خود را نشان دهید.
می خواهد به شما کمک کند تا بفهمید که چه هستید و در کجای پایگاه دانش وسیع خود قرار دهید.
من دوست دارم به آن به عنوان یک شاهد متخصص در جایگاه شهادت در دادگاه فکر کنم.
شما به قاضی گفته اید که هستید و اکنون وکیل از شما خواسته است که اعتبار خود را برای قاضی و هیئت منصفه توضیح دهید.
همه ما می دانیم که برای تبدیل شدن به یک شاهد متخصص، حلقه های زیادی برای پرش وجود دارد.
شما باید ثابت کنید و نشان دهید که در رشته خود متخصص و متخصص هستید. EEAT تفاوتی ندارد.
شما چیست:
- صلاحیت های
- جایزه
- سیاست های
- گواهینامه ها
- سوابق کاری.
- مطالعات موردی
- مقالات منتشر شده
- رسانه ذکر شده است.
- محل
- اطلاعات تماس.
من می خواهم به صاحبان وب سایت پیشنهاد کنم که در دنیای EEAT باید یک نمایش داشته باشید.
زمانی برای مودب بودن در مورد EEAT وجود ندارد. این شما ثابت می کنید که با دارایی های ملموس بهترین هستید.
اکنون، مقاله او به اندازه کافی طولانی نیست که بتوان در آن غواصی کرد، اما در اینجا یک چارچوب ساده وجود دارد.
اینجاست که افراد دارای امپراتوری های وابسته می توانند در آینده گیر کنند. EEAT فقط در یک دوره محتوای در حال ظهور بزرگتر می شود.
زیرا اکثر افرادی که با وب سایت های وابسته کسب درآمد می کنند در بخش خود متخصص نیستند.
اما این مسئله آنهاست و ما در اینجا در مورد مشاغل و برندهای واقعی صحبت می کنیم.
کسب و کارها و برندهای واقعی اگر نگوییم همه موارد موجود در لیست بالا، بسیاری از موارد را خواهند داشت.
اکنون موضوع نشان دادن آنها در وب سایت شما، صحبت در مورد آنها و پیوند دادن به آنها است.
تشخیص مشکلات EEAT
حالا بیایید کمی عمیق تر برویم.
می توانید برای یک ممیزی ۵ دقیقه ای EEAT از وب سایت مشتری خود دیدن کنید.
مرحله ۱: Google Trends را بررسی کنید.
مرحله ۲: نام تجاری SERP را بررسی کنید.
مرحله ۳: آیا می توانید مدرکی را در وب سایت آنها پیدا کنید:
- صلاحیت های
- جایزه
- سیاست های
- گواهینامه ها
- سوابق کاری
- مطالعات موردی
- مقاله منتشر شده
- رسانه ذکر شده است
- محل
- اطلاعات تماس
این به شما امکان می دهد تا به تعمیر بیشتر ادامه دهید یا به همان اندازه به شما امکان می دهد عمیق تر بروید.
تشخیص عمیق EEAT
شکی وجود ندارد که EEAT فقط به میزان قانونی بودن شما نیست. فراتر از آن است.
من دوست دارم از چارچوب ساده تری استفاده کنم.
شواهد از گذشته + شواهد برای حال = EEAT.
شواهدی از گذشته تمام کارهایی است که شما تاکنون انجام داده اید تا برای برند یا کسب و کار خود به عنوان “معتبر” طبقه بندی شوند.
این لیستی است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، اما شواهد موجود برای لیست فعلی متفاوت است.
این بازاریابی است که شما انجام می دهید تا به دنیا نشان دهید که یک متخصص هستید.
این لیست شامل:
- تبلیغات خلاقانه
- مطالب مفید برای تحقیق
- محتوای مفید، نه برای تحقیق.
- ایجاد اطلاعات و داده های جدید
- تبلیغات
- نوشتن کتاب
- پست های مهمان (در سایت های واقعی با ترافیک واقعی).
- در حال توسعه پروفایل های نویسنده شما
- تولید پادکست.
- ظاهر پادکست.
- ارتباط دادن
- رسانه ذکر شده است.
- محتوای رسانه های اجتماعی.
- دیدگاه رسانه های اجتماعی (دیگران درباره شما صحبت می کنند).
بودجه تعیین می کند که چه کاری می توانید انجام دهید، اما بودجه معمولاً حول زمان می چرخد.
و این چیزی است که در مورد EEAT است. این واقعاً در مورد ROI نیست. این در مورد بازاریابی برند است. اغلب اوقات، بازاریابی برند در حیطه وظایف شما قرار نمی گیرد.
برای سئو، می توانید لیستی از کارهایی که باید انجام دهد را به مشتری ارائه دهید، اما بسیاری از موارد از کنترل شما خارج خواهند شد.
و بنابراین، آنچه می توانید کنترل کنید این خواهد بود:
- ارتباط دادن
- تبلیغات
- رسانه ذکر شده است.
- محتوا
روابط عمومی دیجیتال از پیوندها، اشاره های رسانه ای و تبلیغات در یک بسته زیبا و مرتب مراقبت می کند.
محتوا چیز دیگری است که می توانید کنترل کنید.
اما ایجاد محتوای مفید موضوع دیگری است.
نتیجه گیری
همه مشاغل به طور طبیعی باید به عنوان بخشی از بازاریابی خود از EEAT استفاده کنند.
اما برخی این کار را بیشتر از دیگران انجام می دهند.
و این مسیر کلی است که سئو در آن می رود.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً منعکس کننده نظرات Engine Land نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.