images 42 1

عوامل موثر در موفقیت طراحی سایت آژانس مسافرتی

نقش طراحی سایت در فروش

دارا بودن یک وب سایت کاربردی از نیاز های اصلی هر آژانس هواپیمایی می باشد که نقش یک ویترین بسیار مهم را دارد و آژانس های هواپیمایی می توانند از این طریق خدمات خود را نظیر تور های مسافرتی ، اخذ ویزا ، رزرو هتل ، بلیط هواپیما و … معرفی نمایند.
مزیت دیگر داشتن یک سایت آژانس مسافرتی ، دامنه گسترده کاربرانی است که از وب سایت شما بازدید می کنند که با ارائه خدمات مناسب می توانید یک مسافر بالقوه را به مسافر بالفعل تبدیل کنید.

عوامل موثر در موفقیت طراحی سایت آژانس مسافرتی:

1- نحوه طراحی: با داشتن یک سایت استاندارد آژانس مسافرتی و گردشگری میتوان خدمات رزرو بلیط , رزرو هتل , رزرو تور و غیره را در اختیار مشتریان قرار داد. هدف اصلی از ایجاد سایت گردشگری در وحله اول معرفی خدمات شرکت از طریق اینترنت می باشد ؛ این راه بهترین راه برای معرفی اماکن خاص گردشگری است و این معرفی باید بتواند به همراه عکس و گالری عکس همراه باشد که نتیجه ی بهتری را در بر خواهد داشت.

2- پرداخت آنلاین: اینترنت بستر مناسبی برای جذب مشتری است به این علت که روزانه هزاران هزار نفر از این بستر استفاد می کنند و با قرار دادن امکان قرار دادن درگاه های پرداخت آنلاین برای رزرو بلیط و هتل و همچنین رزرو تور , وبسایت گردشگری شما میتواند یک منبع درآمد جداگانه برایتان ایجاد کند.

3- دسته بندی موضوعات: می توانید وب سایت خود را به چند بخش تقسیم کنید. در بخش اول شما میتوانید با قرار دادن تورها و پکیج های مسافرتی خود آنها را به مشتریانتان معرفی نمایید تا آنها بتوانند با مشاهده اطلاعات دقیق آن تور به درستی تصمیم گیری نمایند.برای معرفی وب سایت خود میتوانید از پنل اس ام اس تبلیغاتی خود نیز استفاده کنید.

برخی صفحاتی که می توانند در طراحی سایت آژانس مسافرتی وجود داشته باشند:

۱- معرفی آژانس
۲- تماس با ما
۳- معرفی تورها
۴- رزرو و خرید آنلاین
۵- جاذبه های گردشگری
۶- گالری تصاویر
۷- چت روم

موضوع مهم دیگری که باید مورد توجه مدیران آژانس باشد توجه به بروز رسانی، پشتیبانی و بهره گیری از امکانات شبکه های اجتماعی در طراحی سایت آژانس مسافرتی است.

images 41

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

شما همچنین می توانید ...

مطالب پر بازدید و محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.