Google Search Generative Experience (SGE) در صنعت جستجو در حال رشد است، اما اطلاعات کمی در مورد مکانیسمها و تأثیر بالقوه آن بر ترافیک ارگانیک ما وجود دارد.
برای درک چگونگی غلبه بر چالش Google SGE به این وبینار بپیوندید. اولین گام ارزیابی نحوه راه اندازی Google SGE و تأثیر آن بر ترافیک ارگانیک شما است. در مرحله بعد، نحوه بازیابی از کاهش ترافیک احتمالی را مشخص کنید. اکنون ثبت نام کنید تا در مورد راه حل هایی که به سازمان شما کمک می کند خطر SGE را کاهش دهد، بیاموزید.
ثبت نام کنید و در “غلبه بر چالش Google SGE: ارزیابی و استراتژی های بازیابی” ارائه شده توسط AgileSEO شرکت کنید.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
سرزمین موتورهای جستجو را به فید اخبار Google خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتور جستجو
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشر Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز نیویورک است و مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.