طراحی سایت و تاثیر رپورتاژ آ گهی

طراحی سایت و تاثیر رپورتاژ آ گهیReviewed by طراحی سایت طراح وب on Jan 19Rating: 5.0طراحی سایت و تاثیر رپورتاژ آ گهی طراحی سایت و تاثیر رپورتاژ آ گهی

رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. به دلیل غیر مستقیم بودن این شیوه تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی اثربخشی بالایی دارد. معمولا مخاطبان به این نوع آگهی اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای رپورتاژ را تا انتها مطالعه می کنند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده می شود و همیشه در سایت‌ آگهی دهنده باقی می ماند.

تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئو سایت:

1.افزایش اعتماد بازدیدکنندگان:

یکی از این روش ها افزایش اعتماد مخاطبان و بازدیدکنندگان از سایت و برند شما است. وقتی شما رپرتاژ خود را در یک سایت خوب و معتبر منتشر میکنید، مخاطبان آن سایت با اعتماد بیشتری وارد سایت شما میشوند و به خدمات و یا محصولاتی که ارائه میکنید با اعتماد بیشتری نگاه میکنند.

2.افزایش بک لینک:

یکی از عواملی که در اعتبارسنجی سایت شما تاثیر گذار است تعداد بک لینک هایی است که از سایت های دیگر دریافت میکنید. بک لینک در واقع همان لینکی است که از داخل یک سایت به سایت شما زده میشود و به معنی پیشنهاد سایت شما توسط سایتی دیگر است. بک لینک تاثیر بسزایی در افزایش رتبه یک سایت دارد و هر چقدر که تعداد بک لینک های دریافتی شما بیشتر باشد، اعتبار سایت شما نیز نزد گوگل بالاتر میرود.

3.دائمی بودن رپرتاژ اگهی:

نکته قابل توجه و جالبی که در مورد رپرتاژ آگهی وجود دارد این است که رپورتاژ منتشر شده در یک سایت به هیچ عنوان از آن سایت پاک نمیشود. ممکن است رپورتاژ شما به تدریج و با گذشت زمان و افزایش مطالب جدید به صفحات بعدی انتقال یابد اما به هیچ عنوان از مطالب آن سایت حذف نمیشود.

4.افزایش بازدید روزانه سایت شما:

نکته مثبت دیگری که در مورد رپورتاژ خبری وجور دارد افزایش تعداد بازدید روزانه سایت شما است. سایت های معتبر بازدید زیادی دارند تا حدی که آمار بازدید آنها روزانه به چند صد هزار تا میرسد. با درج رپورتاژ آگهی در این گونه سایت ها میتوانید روزانه برند، محصولات یا خدمات خود را به صدها نفر معرفی نمایید.

5.انتخاب درست جامعه هدف:

از دیگر تاثیرات مثبت درج رپورتاژ آگهی این است که شما میتوانید جامعه هدف خود را شناسایی کنید و سپس براساس آن تبلیغات خود را انتشار دهید. زمانیکه تبلیغات رپورتاژ اگهی شما محدود به جامعه هدفتان باشد شما میتوانید در زمان کوتاهتری به نتیجه دلخواه خود دست یابید. برای درج رپورتاژ اگهی شما در ابتدا باید سایت هایی را انتخاب کنید که با سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشند.

6.انتخاب مناسب کلمه کلیدی:

هنگامی که سایت شما با یک کلمه کلیدی از سایت های دیگر بک لینک دریافت میکند، ربات های گوگل این نکته را در نظر میگیرند و سایت شما و سایت انتشار دهنده رپرتاژ را در صدر نتایج جستجو قرار میدهند. این مسئله رتبه سایت شما و بازدیدتان را تا حد زیادی افزایش میدهد. بهتر است که نوشتن محتوای رپورتاژ اگهی خود را به افراد ماهر بسپارید تا بتوانید بهترین متن را از نظر رعایت اصول سئو و جذاب بودن برای رپورتاژ خود انتشار دهید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

شما همچنین می توانید ...

مطالب پر بازدید و محبوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © 2020 طراحی سایت طراح وب.