طراحی سایت بیمه و همچنین طراحی وب سایت کارگزاری های بیمه از دیدگاه اینکه در دهه های اخیر رقابت در صنعت بيمه، يکي از تنگاتنگ ترین رقابت ها محسوب می گردد، حائز اهمیت است. طراحی سایت بیمه و ارائه خدمات بیمه به صورت آنلاین یکی از پر درآمد ترین مشاغل دنیای تجارت الکترونیک نیز به حساب می آید. البته برای ورود به این بازار باید تخصص کافی داشته باشید و خلاقیت را نیز چاشنی کار و ارائه خدمات خود کنید.
ويژگي اصلی طراحی وب سايت کارگزاری بیمه و نمايندگي بيمه
سرویس های زیادی در طراحی وب سایت نمایندگی بیمه یا طراحی سایت کارگزاری بیمه می توان اجرا و پیاده سازی کرد. به اختصار برخی از آنها به شرح ذیل است:
1- طراحی بخش معرفي کارگزاري یا نمايندگي بیمه به همراه رزومه و شرح سوابق فعالیتی.
2 – معرفي دفاتر، شعبات و نمایندگی های شرکت.
3 – ارایه مجموعه قوانین بیمه و تعریف انواع بيمه ها همراه با ویژگی ها و مشخصات دقيق آنها.
4 – قابلیت دسته بندي بيمه ها مانند: بيمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی، بیمه خدمات درمانی، بيمه مسئوليت، بیمه اموال، بيمه آتش سوزي، بيمه خودرو …
5 – فرم درخواست بیمه، در این فرم متقاضی با ورود اطلاعات خواسته شده نسبت به درخواست بیمه اقدام می کند.
6 – امکان خرید و پرداخت آنلاین هزینه های بیمه
7 – ماژول جستجو جهت سرچ کردن از میان خدمات متنوع بر اساس نام، کد و کليد واژه توسط بازديد کنندگان.
8 – تعرفه خدمات و نمايش درصد بیمه، حق بیمه و قيمت خدمات بيمه اي بصورت جدول.
9 – معرفي سوابق پروژه هاي مختلف بيمه اي اجرا شده در ارگان ها و سازمان هاي مختلف همراه با عکس های واقعي.
10 – درج راهنماي پرداخت خسارت جهت اطلاع رسانی به مشتريان.
11 – قرار دادن فرم هاي پيشنهاد بيمه براي انواع بيمه در وب سايت.
12 – امکان دريافت اخبار بيمه اي، بصورت خودکار از سايت هاي معتبر بيمه با استفاده از ماژول Rss و نمايش آنها در وب سايت.
13 – سیستم ثبت نام و عضوگیری آسان در وب سايت.
14 – پنل ارسال پیامک انبوه و امکان ارسال ايميل هاي گروهي براي اعضاي وب سايت در جهت اطلاع رساني
15 – امکان ايجاد فرم هاي آنلاين براي ورود اطلاعات رزومه اي افراد در جهت جذب بازارياب و یا پرسنل جدید در زمینه هایی که شرکت نیاز دارد.
16 – ایجاد صفحه مقالات که در این بخش مقالات تخصصی و فني درباره موضوعات و بحث های بیمه ای درج می گردد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی