Google Search Console گزارشهای جدیدی را در بخش فهرستهای برگه خرید به همراه یکپارچگی عمیق با Google Merchant Center منتشر میکند. گوگل در حال معرفی دو گزارش جدید است، یکی که مشکلاتی را که باعث می شود محصولات شما در برگه خرید گوگل نمایش داده نشود و دیگری افزایش یا کاهش کلیک ها و رتبه بندی محصولات شما در جستجوی گوگل را به شما نشان می دهد.
گوگل اعلام کرد که این گزارش ها به تدریج طی چند هفته آینده منتشر می شوند.
موضوع را گزارش دهید. گوگل گفت که کنسول جستجوی Google گزارش مشکلات فهرست بندی برگه خرید جدیدی را اضافه کرده است که وقتی محصولات به دلیل هرگونه مشکلی در برگه خرید متوقف می شوند، به تاجران اطلاع می دهد. این همان اطلاعاتی است که میتوانید در Google Merchant Center پیدا کنید، اما اکنون میتوانید در کنسول جستجو نمایش داده شود.
در اینجا گزارش آمده است:
گزارش فرصت ها و دید. گزارش دومی که توسط Google به کنسول جستجو اضافه شده است، تغییرات نمایان بودن محصولات شما در جستجوی Google و «فرصتهایی» را برای بهبود دید محصول در جستجوی Google به شما نشان میدهد. گوگل گفت: “بهبود دوم فرصت هایی را به بازرگانان برای افزایش کلیک بر روی گوگل و بهبود رتبه بندی محصولات نشان می دهد.”
این گزارش به شکل زیر است:
یک ارتقا نوامبر گذشته، گوگل بخش لیست های برگه خرید را در کنسول جستجوی گوگل راه اندازی کرد که داده های مرکز تجاری را به کنسول جستجو می آورد. این یک ارتقای آن گزارش است که دادههای بیشتری را از Merchant Center به کنسول جستجو میآورد.
نحوه مشاهده این گزارش ها Google گفت: “برای فعال کردن این بهبودهای جدید در گزارش فهرست برگه خرید، باید دارایی کنسول جستجوی خود را به حساب Merchant Center مرتبط کنید. هر مالک دارایی کنسول جستجو با حقوق سرپرست برای حساب Merchant Center مربوطه میتواند به راحتی ارتباط برقرار کند. ایجاد شده از طریق. پس از ایجاد ارتباط، همه کاربران کنسول جستجوی دارایی میتوانند تجربه جدید را ببینند.”
چرا ما اهمیت می دهیم؟ اطلاعات بیشتر از Google در مورد عملکرد شما در جستجوی Google بسیار مفید است، به خصوص با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات. بنابراین تحقیق کنید و ببینید که محصولات شما در جستجوی گوگل چگونه عمل می کنند و ببینید با شروع فصل خرید تعطیلات، کجا می توانید بهینه سازی کنید.
حتماً بررسی کنید که آیا چیزی مانع از نمایش محصولات شما در جستجوی Google میشود یا خیر و چه کاری میتوانید برای بهبود دیده شدن آن محصولات در Google انجام دهید.