امکانات و آیتم های طراحی سایت بوتیک

امکانات و آیتم های طراحی سایت بوتیک

امکانات و آیتم های طراحی سایت بوتیک

برخی از آیتم ها و سرویس هایی که می توانید در ساخت و طراحی سایت بوتیک خود پیاده سازید می توان به موارد زیر اشاره نمود

طراحی بخشی برای معرفی بوتیک

در طراحی سایت بوتیک حتما بخشی  را به معرفی بوتیک خود اختصاص دهید. این امر افزون بر این که  تاثیری خارق آلعاده بر آسودگی خاطر و اعتماد مشتریان و کاربران وب سایت بوتیک شما خواهد داشت .  می تواند خود یک تبلیغ بی نظیر برای فروشگاه یا تولیدی پوشاک شما نیز باشد .

همچنین ، شما می توانید با دریافت نماد اعتماد مشتریان خود را مطمئن کنید که کسب و کار شما حقیقی هست.

1604517829 2

طبقه بندی کردن قرار دادن توضیحات درباره محصولات خود :

شما با دسته بندی کردن محصولات در طراحی سایت بوتیکی خود و همچنین ، لحاظ کردن توضیحاتی مختصر در مورد مشخصات هر کدام از آن ها نظیر نوع پارچه یا سایز یا رنگ های موجود آن  می توانید گامی مهم در سهولت استفاده از وب سایت را برای مشتریان خود رقم بزنید.

چرا که اگر دسته بندی صورت نگیرد کاربر در بدو ورود به فروشگاه اینترنتی شما با انواعی از مدل های گوناگون و رنگ های متنوع روبرو می شود. و ممکن است نتواند محصول مد نظر خود را به راحتی پیدا نماید و دچار سردرگمی گردد. و  حتی ممکن است از خرید منصرف و وب سایت شما را ترک نماید.

بنابراین لحاظ کردن دسته بندی مناسب در طراحی سایت بوتیک  می توانید به کاربران و بازدید کنندگان به انتخاب لباس مد نظرشان کمک شایانی نماید.

و  میزان رضایتمندی آن ها را افزایش دهید فراموش نکنید در صورت رضایت خود مشتریان شما می توانند به رسانه ای برای تبلیغ دهان به دهان تبدیل گردند.  و به تبع آن میزان فروش و درآمد شما افزایش یابد.

طراحی کردن سیستمی برای جستجو و فیلتر کردن محصولات  :

سیستم جستجو به این منظور در طراحی سایت بوتیک لحاظ می گردد که بتوان براساس پارامترهای مانند رنگ، تعیین محدوده قیمت و …. فیلتر کرد .

برای مثال  وقتی که شما به دنبال یک تی شرت وارد یک  مغازه می شوید.  فروشنده نمی تواند تمام تی شرت  های آبی موجود در مغازه اش را در دسترس شما قرار دهد تا شما  یک تی شرت مناسب انتخاب نمایید.

ولی با بهره گیری از طراحی سایت بوتیک و فروشگاه اینترنتی این فیلتر ها( براساس رنگ ، محدوده قیمتی ، نوع و …) را در دسترس مشتریان خود قرار دهید. تا مشتری راحت تر و در صرف کم ترین زمان بتواند به لباس مد نظر خود دست یابد.

طراحی بخش ویژه ها و جشنواره ها :

شما می توانید درزمان های به خصوص در ایام مشخص برای فروشگاه خود طرح های تخفیفی قرار بدهید تا علاوه بر اینکه  مشتریان خود را افزایش دهید  باعث حفظ بیشتر مشتریان کنونی خود نیز شوید .

فراموش نکنید واژه تخفیف به طرز حیرت آوری باعث ترغیب مشتریان به خرید آنلاین می گردد.

 

استفاده از گالری تصاویر در طراحی سایت بوتیک :

شما می توانید برای این که بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت  خود سوق دهید از  گالری تصاویر در طراحی سایت بوتیک خود بهره بگیرید.

و در آن  از جدیدترین مدل ها و نمونه های خاص پوشاک تصاویری را در گالری در معرض نمایش قرار دهید . فراموش نکنید  گالری نقشی خارق العاده  در زنده کردن فروشگاه اینترنتی شما ایفا می کند.

ایجاد کردن امکان مقایسه در طراحی سایت بوتیک :

برای این که مشتریان شما در نهایت بتواند انتخاب خود را انجام بدهند شما می توانید قابلیت مقایسه محصولات را برای آنها در فروشگاه اینترنتی خود قرار دهید تا بتوانند همه ویژگی ها مشخصات دو محصول را در کنار هم مقایسه کنند . و امکان انتخابی بی نظیر را به مشتریان خود هدیه دهید.

 

طراحی کردن  بخش وبلاگ و اخباردر طراحی سایت بوتیک :

یکی از مهمترین قسمت ها در همه وب سایت ها قسمت مطالب و اخبار می باشد . شما با لحاظ کردن این بخش در طراحی سایت بوتیک می توانید کمک بسیار زیادی بهتر شدن رتبه گوگل سایت خود و پیشرفت آن نمایید.

فراموش نکنید استفاده از وبلاگ در طراحی سایت بوتیک نقش بی نظیر بر بهبود سئو سایت شما دارد. چرا که سیل عظیمی از بازدیدکنندگان از طریق وبلاگ وارد سایت شما می گردند.

همچنین ، از وبلاگ می توانید برای معرفی محصول و خدمات بهره بگیرید حتی می توانید با شکل دهی پویش تبلیغاتی از طریق وبلاگ نظرات کاربران خود را جویا گردید.

 

لحاظ کردن ارسال خبرنامه در طراحی سایت بوتیک :

اختصاص دادن بخش به عنوان ارسال خبرنامه  در طراحی سایت بوتیک قطعا برای شما دارای مزیت های فراوانی است از جمله این که روی افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت تاثیر خارق العاده ای دارد  و به تبع آن بر روی سئو نیز  موثر است.

همان طور که می دانید امروزه استفاده از ایمیل های تبلیغاتی گسترش زیادی پیدا کرده است.  شما نیز می توانید از این مقوله نهایت استفاده را ببرید و هر زمان که محصول یا خدمات جدید را برای عرضه دارید ازطریق ایمیل کاربران و مشتریان خودتان را از محصولات جدیدتان مطلع نماید.

 

وقتی که در طراحی سایت بوتیک خبرنامه را لحاظ می کنید  حس با ارزش بودن را به کاربران خود هدیه دهید.

 

باشگاه مشتریان

همان طور که می دانید امروزه تعداد باشگاه های مشتری به صورت حیرت آوری در حال افزایش است. به باشگاه مشتریان به عنوان یک ایده جالب و یک رویکرد تازه برای جذب مشتری  و حفظ مشتریان وفادار می باشد.

در واقع هدف از بکار گیری باشگاه مشتریان در  طراحی سایت بوتیک شکل دهی روابط بلند مدت با مشتریان می باشد.

 

 پیاده کردن سیستم فروش آنلاین درطراحی سایت بوتیک :

این سیستم فروش برای پرداخت کردن هزینه فاکتور آنلاین شما و روش های پرداخت شما به صورت آنلاین یا آفلاین یعنی پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب در طراحی فروشگاه اینترنتی لباس شما ارائه می شود .

نقد و بررسی محصولات

برای این که بتوانید فروش بیشتری را برای خود رقم بزنید بهتر است که بخش نقد و بررسی محصول را در طراحی سایت بوتیک خود لحاظ نمایید.

برای این کار می توانید برای هر محصول قسمتی را برای درج نظرات کاربران در نظر بگیرید تا مشتریانی که آن محصول را خریداری نموده اند بتوانند نظرات و خود را در مورد آن محصول درج نمایند.

فراموش نکنید که وجود این بخش می تواند تاثیر حیرت آوری در جلب اعتماد کاربران داشته باشد.

لحاظ کردن این بخش در طراحی سایت بوتیک سبب می گردد مشتریان بیشتر با هم در تعامل باشند

با بکار گیری نظرات مشتریان خود می توانید عملکردی بهتر  را برای شما رقم بزند

 

رنگ بندی 

همان طور که می دانید هر رنگ حرفی برای گفتن دارد . در طراحی سایت بوتیک بهتر است از رنگ های شاد و تند بهره گیرید.

بویژه برای دکمه ها و نوشته های مهم تا دقت نظر مشتری برای کلیک کردن یا ثبت نام را به بیشتر جلب نمایید. در بخش های مختلف سایت از از تلفیق رنگ های تند و با کنتراست بالا بکار گیرید سبب خستگی و عدم رضایت بازدیدکننده وب سایت شما خواهد گشت.

پس حتما در طراحی سایت بوتیک به روانشناسی رنگ ها دقت فراوان نمایید.

افزودن به سبد خرید

حتما در طراحی سایت بوتیک خود بخشی را تحت عنوان سبد خرید لحاظ نماید. تا حس واقعی خرید کردن از بوتیک واقعی را به کاربران و مشتریان خود هدیه دهید.

باز شدن سریع صفحات سایت

همان طور که می دانید یکی از الزامات در خدمات اینترنتی سرعت بالا و خدمت دهی سریع است. در طراحی سایت بوتیک نیز سرعت لود شدن بسیار حائز اهمیت است.

صفحات باید با سرعت برای مشتریان و کاربران باز و نمایش داده شود. عدم رعایت این نکته سبب می گردد که کاربران به راحتی سایت شما ببندند و به سایت دیگری رجوع نمایند.

و بالعکس رعایت کردن آن در طراحی سایت بوتیک می تواند تاثیر خارق العاده ای در میزان رضایت مندی مشتریان دارد.

ظاهر گرافیکی جذاب و کاربری آسان

یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی سایت بوتیکی به آن دقت کرد طراحی گرافیک سایت ، سهولت در استفاده و در دسترس بودن امکانات آن برای بازدیدکنندگان است.

ذکر این نکته ضروری است که باید متناسب با عنوان و نوع خدماتی که عرضه می کنید از رنگ ها و اشکال در پیاده سازی سایت استفاده نماید و در واقع رنگ و اشکال باید نوع خدماتی که ارائه می دهید حداکثر همخوانی را داشته باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه نماید رابط کاربری قوی در طراحی سایت بوتیک است.

فراموش نکنید اگر رابط کاریری ضعیف طراحی شده باشد حتی اگر محصولات شما از کیفیت بی نظیری برخوردار و دارای قیمت مناسبی باشد اشتیاق مشتری برای استفاده از وب سایت شما از بین می رود. ذکر این نکته ضروری است که جذابیت و تمایز داشتن پارامتری کلیدی در بازاریابی است.

 

ایجاد حس امنیت خرید برای مشتری

اهمیت داشتن نماد الکرونیک بر کسی پوشیده نیست. لحاظ کردن نماد اعتماد الکترونیک( نماد اعتماد الکترونیک توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود)  در طراحی سایت بوتیک سبب می گردد که مشتریان شما با آسودگی خاطر بیشتری  اقدام به خرید نمایند.

نحوه ی ارسال محصولات در سایت بوتیک

حتما بخشی رابه منظور ارسال محصول خریداری شده در وب سایت بوتیک باید در نظر بگیرید. راه های مختلفی برای ارسال محصول نظیر بهره گیری از پست ویژه ، تیپاکش  و…. وجود دارد.

قوانین و راهنمای خرید

در طراحی سایت بوتیک باید به این نکته بسیار مهم توجه نمایید که بیشتر کاربران اطلاعاتی در مورد سیستم خرید و فروش شما ندارند برای کمک به بالا رفتن دانش مشتریانتان می توانید  در رابطه با قوانین و مقررات خرید  و همچنین ، راهنمای خرید درج گردد.تا مشتر بهتر روند خرید را سپری نمایند .

بخش پشتیبانی از محصولات در سایت بوتیک داشته باشید

اهمیت لحاظ کردن این بخش در طراحی سایت بوتیک بر کسی پوشیده نیست . از طریق  بخش پشتیانی سایت می توانید پاسخ گوی سئوالات مشتریان و خواسته های مشتری خود باشید .

این بخش سبب تعامل بیشتر با مشتری می گردد . افزون بر این می تواند میزان رضایت مشتریان شما را افزایش دهد می تواند اعتماد مشتری به سایت بوتیک خود را به طرز حیرت آوری بالا ببرید.

برند سازی

همان طور که می دانید برند سازی بر انتخاب ، پروسه تصمیم گیری مشتری  تاثیر خارق العاده ای دارد.  چرا که مشتریان با حجم انبوهی از محصولات در بازار مواجهه هستند ولی معتقدند که خرید برندهای شناخته  شده ریسک کمتری دارد.

از این رو بوتیکی که به صورت جدی بر روی برندسازی کار می کند معمولا درآمد و سهم بیشتری از بازار را عاید خود می سازد .

در واقع شما با برند سازی تصویری منحصر به فرد از خود در ذهن مخاطب ایجاد می نمایید که آن ها را مجذوب می نماید.

فراموش نکنید که با برندسازی از طریق بهره گیری از طراحی سایت بوتیک سبب افزایش بهره وری کارکنان  نیز می گردد چرا که بهترین نیروهای انسانی تمایل زیادی به کار کردن در بوتیک های را دارند که داری یک برند شناخته شده هستند. پس حتما به مقوله برندسازی بپردازید.

businesswoman clothes icons 1284 4139

شما همچنین می توانید ...

مطالب پر بازدید و محبوب

4 Comments

  1. مطلب فوق العاده ای بود. ایشالا که در آینده
    هم از این مطالب خوب استفاده کنیم.

    1. ممنون از همراهیتون

  2. مرسی خیلی عالی بودش

  3. ممنون عالی بودش ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *