استراتژی های ساده برای به دست آوردن جایگاه سرچ گوگل

استراتژی های ساده برای به دست آوردن جایگاه سرچ گوگلReviewed by مهرناز حسینی on Jun 26Rating: 5.0استراتژی های ساده برای به دست آوردن جایگاه سرچ گوگلنام دامنه قدرت را برای حمایت از نام تجاری خود را هنگامی که به عمد انتخاب شده است. متأسفانه اکثر نام دامنه مطلوب قبلا گرفته شده است. بسیاری از نام های خوب دامنه برای فروش هستند، اما با قیمت های سنگین خریداری می شوند.


نام دامنه قدرت را برای حمایت از نام تجاری خود را هنگامی که به عمد انتخاب شده است. متأسفانه اکثر نام دامنه مطلوب قبلا گرفته شده است. بسیاری از نام های خوب دامنه برای فروش هستند، اما با قیمت های سنگین خریداری می شوند.

استراتژی های زیر کمک خواهد کرد نام دامنه خود را که از کسب و کار و بودجه شما پشتیبانی می کند، به دست آورید.

1. مطمئن شوید که نام دامنه شما در تبلیغات قابل کشف است

ضروری است که یک نام دامنه کوتاه داشته باشید، اما نه به دلیل عدم شناسایی. با استفاده از یک نسخه کوتاه از نام کسب و کار شما به عنوان یک نام دامنه می تواند مشتریان را هنگام مشاهده در تبلیغات مشاهده کند.

به عنوان مثال، J & I Power Equipment یک نام تجاری محبوب ملی است، اما آدرس وب سایت آن – jnipe.com – زمانی که در تابلوهای تبلیغاتی یا نشانه های الکترونیکی نمایش داده نمی شود قابل تشخیص باشد. این به طور طبیعی به عنوان “J Nipe” خوانده می شود که یک دقیقه برای فهمیدن طول می کشد.

از سوی دیگر، وب سایت جان Deere – deere.com – به راحتی قابل تفکیک است و به وضوح با نام تجاری مرتبط است. تفاوت بین این دو شرکت این است که J & I با یک نام پیچیده شروع کرد، در حالی که John Deere ساده و ساده تر در نام دامنه کوتاه شده است. که نقطه بعدی را به ارمغان می آورد …

2. قبل از نامگذاری کسب و کار خود، نام دامنه موجود را جستجو کنید

جستجو برای نام دامنه موجود قبل از نامگذاری کسب و کار شما ممکن است به عقب برگردد. با این حال، نام دامنه و نام تجاری شما به طور جدی ترکیب می شود. اگر هر فرصتی برای کسب نام کسب و کار شما برای مطابقت با نام دامنه شما وجود داشته باشد، مشتریانتان به خاطر داشته باشید که این کار ساده تر است.

اگر تا به حال کسب و کار خود را نام نگذاشته اید، تا زمانی که یک نام دامنه قابل دسترسی را پیدا نکنید، نام خود را حل نکنید. این یک فرصت برای ایجاد یک نام ساده و کوتاه برای کسب و کار شما است که به خوبی به نام دامنه ترجمه شده است.

3. اگر بخواهید از کسب و کارتان حمایت کنید، یک نام دامنه رایگان دریافت کنید

در حالی که هر کس از خرید نام دامنه حق بیمه بهره مند نیست، مزایای وجود دارد.

مهمترین مزیت داشتن نام دامنه حق بیمه این است که چگونه رتبه بندی و کلیک موتور جستجو را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، هنگامی که نام دامنه ای که در نتایج جستجو ظاهر می شود، با کلمات کلیدی که جستجو می شوند، مطابقت دارد و محتوا مربوط به آن کلمات کلیدی است، این سایت واقعا خوب رتبه بندی می کند. یک نام دامنه مطابق به کاربر می گوید که محتوای شما احتمالا بیشتر از سایر نتایج مرتبط است و این ارتباط باعث می شود که شما بیشتر کلیک کنید .

همچنین شناخته شده است که دامنه با استفاده از پسوندهای قابل شناسایی مانند .com و .net، ترافیک قابل اطمینان تر را به ارمغان می آورد. مهم نیست که چه تعداد افزونه های جدید منتشر می شود، هیچ وقت هیچکدام از کمپانی ها را نخواهند شکست. اگر شما دارای یک بودجه برای خرید نام دامنه حق بیمه .com هستید، هر پنی ارزش دارد.

4. اطمینان حاصل کنید که دامنه ای که خریداری لیست سیاه نیست

اگر نام دامنه خوبی پیدا کرده اید و می توانید دریابید که چرا در دسترس است، ممکن است دلیل آن باشد که از موتورهای جستجو از لیست سیاه قرار گرفته است. اسپم ها به طور منظم شرایط خدمات گوگل را برای رتبه بندی سایت های خود مورد سوء استفاده قرار می دهند. رتبه بندی معمولا طول نمی کشد و گوگل اغلب آن نام دامنه را ممنوع می کند.

پیدا کردن نام دامنه بالقوه خود را قبل از خرید آن به لیست سیاه اضافه کنید. چک کردن صحت چک دامنه سریع بر روی جعبه ابزار MX برای پیدا کردن اینکه آیا هیچ مشکلی در رابطه با داشتن این دامنه وجود دارد. واضح است، یک جستجوی سایت را در داخل گوگل اجرا کنید تا ببینید آیا تاریخچه نمایه شده مرتبط با نام دامنه وجود دارد. در نهایت، برای دیدن سابقه محتوای دامنه به ماشین Wayback بروید.

اگر نام دامنه شما دارای یک پیشنهادی نادرست باشد، همه نمی خواهند بخشنده باشند. حداقل، اطمینان حاصل کنید نتایج جستجو با نظر منفی در مورد نام دامنه شما پر نشده است. افرادی که این نتایج را پیدا می کنند ممکن است درک کنند که دامنه مالک جدید است. برای شروع یک تمیز، خود را در موقعیتی قرار ندهید که مدیریت شهرت را انجام دهد.

5. اجتناب از املا مبهم و هوشمندانه

املا غیرمستقیم مهم نیست که در مورد لینک ها وجود دارد، اما ابهام می تواند کسب و کار شما را هنگامی که شما نیاز به مردم به صورت مستقیم به وب سایت شما.

هنگامی که صحبت می کنید، کلمات “برای” و “چهار” صدایی مشابه. اگر مهمان یک پادکست باشید و به همه بگویید که شما در «قهوه زندگی دات کام» قصد بازدید از شما را دارید، هر کسی حدس می زند که مخاطبان فکر می کنند شما گفته اید. بسیاری از افراد املا را امتحان می کنند اگر اولین کار نمی کند، اما اگر شخص دیگری دارای املای اشتباه نام دامنه شما باشد، شما می توانید افراد را به یک رقیب ارسال کنید.

شما می توانید املای نام دامنه خود را روشن کنید، اما بعد از چند بار، دست و پا گیر خواهد شد.

اگر شما در نام دامنه خود از کلمات مبهم مانند “برای” یا “به” استفاده کنید، تمام احتمالات ممکن را از نام دامنه خود خریداری کنید و آنها را به وب سایت اصلی خود منتقل کنید.

بهترین راه حل فقط برای جلوگیری از ابهام در مجموع است و یک نام دامنه کوتاه را انتخاب کنید که بلافاصله پس از بیان صحیح قابل فهم باشد و به درستی نوشته شده باشد. اعداد را با کلمات مخلوط نکنید و از خطاها، همنام ها و اختصارات اجتناب کنید .

شما همچنین می توانید ...

مطالب پر بازدید و محبوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *